Izrada sadržaja za web stranice – 1 dio

  • 6 min čitanja

Rating

4.7
(6)
Jedna od najvažnijih stvari kod izrade sadržaja za web je „urednički kalendar“ koji je već odavna poznat kolegama koji se bave sa izradom sadržaja za tiskane medije. Kao što i samo ime kaže urednički kalendar omogućuje uredniku planiranje izrade sadržaja. Naravno tim poslom se ne mora baviti urednik već to može biti i neka druga osoba koja je zadužena za izradu sadržaja, međutim urednički kalendar mora postojati da bi se znalo kada i koji sadržaj će se objaviti na različitim platformama u koje je uključena vaša tvrtka. Platforme za objavu sadržaja mogu uključivati vašu web stranicu, blog, Twitter, Facebook, YouTube i sve ostale kanale u kojima sudjelujete.   Dobar urednički kalendar će imati skiciranu izradu sadržaja za godinu dana unaprijed. U kalendaru neće biti skicirani samo naslovi za izradu sadržaja već će se definirati i koraci koji su potrebni da bi se objavili pojedini članci. Naravno, ono što je zapisano u kalendaru nije zapisano u kamenu, tako da se tijekom godine mogu raditi prilagodbe kalendara ovisno o rezultatima koji se postižu sa pojedinim sadržajem te o eventima koji nisu unaprijed planirani ali se mogu popratiti sa kreiranjem sadržaja.   Bez kalendara postoji vrlo veliki rizik od nekonzistentne izrade sadržaje i zanemarivanja pojedinih kanala na kojima objavljujete sadržaj. Bez kalendara možete napraviti nekoliko postova na blogu, napisati nekoliko novosti za web stranicu, ali tko će se za to vrijeme pozabaviti sa Facebookom, Twitterom i YouTubeom, izradom newslettera… Izrada sadržaja zahtjeva disciplinu i konstantnu pažnju što Vam urednički kalendar omogućuje.   Urednički kalendar sadrži podatke o tome kada će, gdje i koji sadržaj objaviti na dnevnoj, tjednoj i mjesečnoj bazi. Svaki sadržaj ima faze izrade, kojim se upravlja kroz urednički kalendar. Ovdje ćemo proći kroz svaku od tih faza, od postavljanja ciljeva do objave sadržaja:   Definiranje ciljeva Početna faza za svaku vrstu sadržaja je definiranje ciljeva za sadržaj koji želite izraditi. Svaki sadržaj koji izradite trebao bi ispuniti određeni cilj koji će se moći izmjeriti. Sukladno tome svaki sadržaj koji kreirate mora biti u skladu sa vašom glavnom strategijom za izradu sadržaja.   Najčešći ciljevi za pojedinačne članke se svode na brandiranje, promet, kontakte ili prodaju. U ovoj fazi, definirate potrebu koju sadržaj mora ispuniti, kao što je npr „Trebamo dovesti više posjetitelja na našu web stranicu“. Ovisno o ciljevima vaše organizacije možda postoje i detaljniji ciljevi za sadržaj, možda želite doseći korisnike koji spadaju u točno određenu demografsku skupinu ili želite dobro kotirati kod rezultata pretrage za točno određenu ključnu riječ. Glavna stvar ovdje je da definirati koji je cilj a kasnije ćete definirati načine kako ispuniti takav cilj.

STVORIMO NEŠTO NEVJEROJATNO ZAJEDNO!

Koliko je bio koristan ovaj post?

Kliknite na zvijezdu da biste ga ocijenili!

Prosječna ocjena 4.7 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Podijelite članak:

PRIJAVITE SE NA NAŠ Newsletter

Preporučeni