Izrada aplikacija i mobilni marketing

Developeri u Oxidianu specijalizirani su u izradi mobilnih aplikacija za različite namjene i ciljeve.

Dizajniramo i razvijamo aplikacije za vaše korisnike i vaše poslovanje na način da dobivate konkretno rješenje u skladu s vašim ciljevima.

Konstantno primjenjujemo nove tehnologije kako bi izgradili aplikacije koje susreću sve vaše poslovne ciljeve te kako bi se vi mogli fokusirati na dobivanje novih klijenata, bez da brinete o izvedbi svoje aplikacije.

U eri u kojoj su tražilice na mobilnim uređajima nadmašile one na stolnim računalima, prisutnost na mobilnim uređajima nije opcija – to je neophodno u izgradnji i održavanju uspješnog poslovanja.

80% Internet korisnika posjeduje pametne mobitele i mobilne platforme domaćini su oko 60% medijskog vremena.

Mobilno oglašavanja omogućava vam da dosegnete i angažirate vaše korisnike ondje gdje se oni nalaze i da im dostavite poruku u bilo koje vrijeme.

Mobilni svijet mijenja način interakcije ljudi s brandovima i ako nemate strategiju za mobilni marketing, riskirate da vas konkurencija pretekne i zadrži iza njih.

U drugu ruku, dobro razvijena mobilna marketing strategija može učiniti čuda za vaš posao.

Mobilni marketing vam omogućava:

  • Precizno dosezanje vašeg ciljanog tržišta
  • Generiranje veće stope upita
  • Dvosmjerna komunikacija između vas i korisnika u realnom vremenu

Pa, što je točno mobilni marketing?

Mobilni marketing je višerazinski marketinški kanal koji metode digitalnog marketinga primjenjuje na vašim korisnicima putem njihovih mobilnih uređaja kroz web stranice, e-mail, društvene mreže, aplikacije, SMS i MMS.

Tipovi strategija mobilnog marketinga:

  • Mobilno-prijateljske web stranice – Vaša web stranica mora biti optimizirana za mobilno pretraživanje (korisnici koji surfaju na webu na svojim pametnim telefonima ili tabletima). Mora kreirati konzistentno i zaokupljajuće korisničko iskustvo.
  • Mobilno e-mail oglašavanje – Uključuje optimiziranje vašeg e-mail sadržaja za pametne telefone – sve od dizajna do mobilno-prijateljskih CTA-a.
  • Personalizirani SMS i MMS marketing – Ovo može biti jako moćan kanal za direktno dosezanje vaših korisnika.
  • Mobilno aplikacijski marketing – Mobilne aplikacije mogu podržati mnoge poslovne ciljeve kao što je privlačenje interakcije ili gradnja svjesnosti o brandu. Čak ne trebate kreirati aplikaciju kako bi oglašavali, možete iskoristiti izgrađene značajke platformi kao što je Facebook kako bi oglašavali na različitim aplikacijama.

Korištenjem svih spomenutih strategija (i kombiniranjem sa drugim marketing kanalima), možemo dosegnuti vaše ciljane korisnike dok su na “odlasku” i dostaviti im personalizirane poruke s posebnim ponudama za vaše proizvode i usluge.

Mobilne tehnologije su u uzlaznoj putanji i posjedovanje dobre strategije za mobilni marketing ključno je kako bi osigurali da imate uvjete za uspjeh u suvremenom poslovanju.

Ako želite dobiti prednost nad svojom konkurencijom, javite nam se još danas i dopustite nam da vam pomognemo da se povežete sa svojom mobilnom publikom.