Investirajte u nekoliko ključnih kanala

Svi smo već čuli mit da moramo biti aktivni na svim kanalima kako bismo uspjeli na društvenim mrežama. Ovo nije istina. Pravi pristup društvenim mrežama započinje ulaganjem u nekoliko pravih kanala.

Mnoge tvrtke su se raširile po društvenim mrežama, jer su htjele biti svugdje prisutne, a na kraju je to rezultiralo slabom prisutnošću. Čemu to vodi? Ograničeni rezultati i trošenje vremena. Da biste imali značajan utjecaj na društvenim mrežama, potrebno je značajno ulaganje vremena i resursa, zbog čega morate biti strateški u odabiru kanala.

Ako ste veliko poduzeće kao što je Red Bull, pretpostavlja se da ćete biti aktivni na svakom kanalu. Velika poduzeća sigurno imaju resurse za ulaganje toliko vremena na svim kanalima, a opet ostvaraju pravi utjecaj na brand. No, u isto vrijeme, čak i velike robne marke bi trebale bolje razmotriti gdje će izabrati biti aktivne i razumjeti koji je strateški plan za uspjeh na svakom kanalu.

Inače, možda će koristiti određeni kanal samo zato što je to trend u trenutku i zato što je to ono što radi i njihova konkurencija. Ovo ne bi trebao biti razlog zbog kojeg ste na društvenim mrežama.

Umjesto toga, odvojite svoje vrijeme i istražite nekoliko kanala koji imaju najviše smisla za vašu organizaciju. Na taj način, vaša tvrtka može napraviti male investicije na dvije ili četiri društvene mreže, umjesto da pokušavate provesti vrijeme na osam različitih platformi. Iako je rijetko korisno da budete aktivni na svakoj društvenoj mreži, preporuča se da postavite profil na svakoj društvenoj mreži kako bi zadržali korisničko ime vaše tvrtke. Stjecat ćete kontrolu nad vaš robnom markom i URL-om na svakom kanalu, a to sprječava druge da preuzmu vaše podatke.

Dajte sebi mogućnost ponovnog pregledavanja ovih društvenih mreža, ako ćete u budućnosti odlučiti biti aktivni na njima. S druge strane, ne želite imati čvrst pristup društvenim mrežama, jer je vaša publika vjerojatno aktivna na nekoliko različitih kanala. To vam daje priliku kako bi dosegnuli do publike sa različitim vrstama poruka i na novoj razini kupovnog postupka.

Ako osjećate pritisak da morate biti aktivni na novoj društvenoj mreži, preporučam vam da polagano testirate kanale sa recikliranim sadržajem koji ste prije upotrebljavali na drugom mjestu. Na taj način, možete početi sa svojom aktivnošću tamo, ali sa manje obveza na početku.

Na kraju se sve svodi na postizanje ravnoteže kod postojanja na dovoljno kanala gdje vaša publika troši vrijeme, bez pokušaja da budete posvuda i da se prekomjerno proširite. Odvojite vrijeme kako biste shvatili koje će određene društvene mreže donijeti najviše vrijednosti za vašu organizaciju.

Ako zatrebate bilo kakvu pomoć slobodno nas kontaktirajte.

Podijelite članak: