Ključna uloga internet marketinga u modernom poslovanju

  • 6 min čitanja

Rating

Većina poslovanja danas, bez obzira na svoju veličinu, koristi internet marketing metode. Internet maketing je postao ključan mnogim tvrtkama čiji se budžeti eksponencijalno povećavaju svake godine u svakoj industriji. U ovom članku, pokazat ću Vam što je internet marketing i zašto je ključan za vaš uspjeh kao poduzetnika.

Stvari koje ćete naučiti u ovom članku:
  • što je internet marketing
  • glavni Internet marketing kanali
  • kako početi s internet marketingom.
Ako želite ostvariti dobre rezultate za vašu tvrtku, jednostavno ne možete ignorirati internet marketing. Dok tradicionalni marketing kao što su TV reklame, radio reklame ili oglašavanje na plakatima ima svoje mjesto, internet je gdje korisnici provode najviše svojeg vremena.

Razmislite o tome, koliko vremena na dan provodete online? Čak i ako niste skroz u tehnologiji, vjerojatno i dalje svakodnevno provjeravate e-mailove, vjerojatno se prijavljujete na Facebook kako bi vidjeli što vaši prijatelji i obitelj radi s vremena na vrijeme.

Prosječna osoba provode više od 5 sati dnevno na internetu. Ovo uključuje razne aktivnosti, tijekom koje ljudi mogu biti izloženi internet oglašavanju. Ljudi provode oko 2 sata dnevno samo na društvenim mrežama.

Pogledat ćemo neke interesantnije statistike kasnije, ali čak iz ove informacije dvije stvari su očite:
  1. Ljudi provode puno vremena online.
  2. Konstantno su izloženi oglašavanju kada su online.
Sve od Facebook oglasa, sponzoriranog sadržaja, e-mail oglasa do Google oglašavanja, je dizajnirano kako bi navelo ljude da obrate pažnju na određene brandove. Drugim riječi, sve je marketing – prebačen iz tradicionalnih kanala u digitalni svijet.

Što je Internet marketing?

Nećemo komplicirati.

Internet marketing je forma marketinga koja koristi internet kako bi dostavila korisnicima marketing poruke.

Drugim riječima, internet marketing je bilo kakva marketing aktivnost koja treba internet  za dostavu poruke. To je set alata i strategija korištenih za promoviranje poslovanja kroz online kanale. Zato je zvan online marketing, online oglašavanje ili web oglašavnje.

Više od pola svjetske populacije koristi Internet. Njegovi efekti na globalnu povezanost su ogromni – ljudi iz cijeloga svijeta imaju pristup slobodnoj komunikaciji i informacijama. Internet utječe na sve aspekte naših života, uključujući i posao. Zbog toga se online marketing budžeti povećavaju godinu za godinom.

Po ovoj anketi, 70% malih i srednjih poslovanja govori da će se njihovi online marketing budžeti povećati. Od te skupine, 30% kaže da će se njihovi proračuni znatno povećati. Sve više i više tvrtki prepoznaje nužnost online prisutnosti (web stranice, blog itd.) i korištenje digitalnih kanala za dosezanje svojih korisnika.


društvene mreže

Glavni Internet marketing kanali

Postoje mnogi kanali pomoću kojih vaša tvrtka može utjecati na svoju publiku.
  • Optimizacija tražilica (SEO). SEO je strategija neplaćene promocije kojoj je cilj rangiranje na što je više mogućim rezultatima pretrage (SERP), za određene ključne riječi.
  • Marketing tražilica (SEM). SEM je forma marketinga koja koristi plaćene promocije (oglase) koji se prikazuju u rezultatima pretraživanja ili su smještena na specifičnim dijelovima različitih web stranica (bannera).
  • Affiliate marketing. Ova vrsta marketinga je bazirana na dijeljenju prihoda affiliate suradnicima. Poslovanje plaća online prodavaču za svaku prodaju koju čini svojom preporuke.
  • Content marketing. Temelj suvremenog marketinga uključuje objavljivanje sadržaja na web stranici tvrtke kako bi privukli posjetitelje i pretvorili ih u kupce. Pisanje bloga je najpoznatiji primjer content marketinga.
  • Marketing društvenih mreža. Poces promoviranja posla kroz društvene platforme kao što je Facebook, LinkedIn, Google+, Instagram itd.
  • PPC oglašavanje (plaćeno-po-kliku) . Ova forma marketinga je slična marketingu pretraživanja, ali nije ograničena da prikazuje oglase na Googleu i drugim pretraživačkim platformama. Na primjer, česti PPC kanal je Facebook oglašavanje.
  • E-mail marketing. Najstarija forma online marketinga,koristi e-maila kako bi se direktno dosegnuli korisnici i promoviralo poslovanje.
Oglašavanje putem interneta nudi mnoge prednosti i mogućnosti za rast. Sve ovisi o vašim marketing ciljevima. Na primjer, možete platiti promet pomoću oglasa za oglašavanje na pretraživačkoj mreži ili možete povećati svoj promet prirodno (ali sporije) pomoću SEO-a.

Postoje mnogi odluke koje trebate donijeti prije nego što definirate svoje marketing strategije. Pogledajmo kako možete početi.

Kako početi sa Internet marketingom

Prva stvar koju trebate napraviti jest definirati svoje marketing ciljeve. Želite li više prometa na vašoj web stranici ili podići svjesnost o brandu? Želite li više plaćenih korisnika i spremni ste investirati u PPC oglašavanje? Možda želite izgraditi brend i prisutnost content marketingom?

Postoje mnogi načini da ostvarite svoje ciljeve, ali najprije ih trebate definirati. Mnogo kompanija ima nevolje sa definiranjem svojih marketing ciljeva i zbog toga uobičajeno ne uspiju u internet marketingu. Počnite sa analiziranjem vaše trenutne pozicije i gdje se vidite za jednu godinu, tri godine, četiri godine i tako dalje.

Zatim, identificirajte koji su vaši konkretni ciljevi i pobrinite se da budu mjerljivi. Nakon što ste identificirali svoje ciljeve, vrijeme je da počnete za izradom svoje marketing strategije. Nakon toga, počnite sa svojom online marketing kampanjom koristeći jedan od kanala spomenut iznad i nemojte zaboraviti mjeriti rezultate.

Nadam se da Vam je ovaj vodič pomogao da razumijete što je internet marketing i koje prednosti možete od njega imati.

STVORIMO NEŠTO NEVJEROJATNO ZAJEDNO!

Koliko je ovaj post bio koristan?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Broj glasova:

Podijelite članak:

PRIJAVITE SE NA NAŠ Newsletter

Preporučeni