Inbound marketing: što je i zašto bi ga trebali koristiti

Ako čitate ovo vjerojatno razmišljate o implementiranju inbound marketing metoda u svoj posao. U ovom članku, objasnit ću vam što je inbound marketing, koje su četiri faze inbound marketing procesa i što čini dobru inbound strategiju.

Inbound marketing je proces privlačenja posjetitelja prije nego što su spremni kupiti, kreirajući koristan sadržaj i polako izgrađivanje povjerenja i vjerodostojnosti, a s vremenom i pretvaranje posjetitelja u korisnike.

To je jedan od najboljih načina kako bi privukli pravu vrstu korisnika, kreirajući i dostavljajući sadržaj koji se obraća njihovim potrebama.

Inbound je strategija korištenja pull marketing tehnika kao što je content marketing, SEO, marketing društvenih mreža, blogovi i tako dalje, kako bi se privukli novi korisnici.

U kontrastu sa tehnikama guranja (plaćeno oglašavanje, TV reklame itd.) – također znan i kao outbound marketing – koji je dizajniran da uznemirava ljude kako bi zadobili njihovu pažnju, pull marketing zarađuje pažnju korisnika polako, dodajući vrijednost na svaki korak u korisnikovom putu (proces kupnje).

Inbound marketing je rezultat od previše agresivnog oglašavanja. Po Hubspot-u, 91% ljudi veli da su oglasi danas više nametljiviji nego prije dvije godine. Većina ljudi ignorira TV i radio reklame i koriste reklamne-blokatore kako bi zaustavili online oglase.

Pametni poduzetnici su shvatili da se korisnike zatrpava sa tradicionalnim oglašavanjem – i u pravu su.

Kupci su danas ovlašteni. Imaju skoro neograničene informacije na dohvat ruke – online osvrti, forumi, blogovi, Facebook grupe – i sve to koriste kako bi presudili je li tvrtka dostojna povjerenja.

Ovo znači da tradicionalne marketing tehnike (outbound marketing), bazirane na plaćanju kako bi zadobile pažnju korisnika gube svoju efektivnost.

vtldesign.com

Ovdje uskače inbound marketing. U modernom poslovanju i marketing svijetu, trebate inbound marketing kako bi napredovali. Dobro izvršena inbound strategija može biti korisna poslovanju na mnoge načine. Može:

  • Povećati svjesnost o brandu
  • Utjecati na buduće kupnje
  • Uspostaviti autoritet i povjerenje
  • Pomoći sa optimizacijom tražilica
  • Omogućiti korisnicima da se angažiraju sa vašim brandom
  • Generirati sa visoko kvalitetnim leadovima

Inbound Proces

Po HubSpotu, koji je skovao termin „inbound marketing“ u 2016. godini, proces pretvaranja posjetitelja u korisnike koristeći inbound metode izgleda ovako:

Inbound metodologija – HubSpot

Pogledajmo pobliže svaku od te četiri faze.

HubSpot.com

Privucite korisnike kreirajući vrijedan sadržaj. Ojačajte svoju digitalnu prisutnost kreirajući i distribuirajući vrijedan sadržaj. Fokusirajte se na pisanje bloga i društvene mreže.

HubSpot.com

Pretvorite posjetitelje web stranice u potencijalne korisnike. Pitajte svoje korisnike za osobne informacije (uobičajeno je to ime i e-mail adresa), ali im dajte premium sadržaj zauzvrat. Ovo uključuje e-knjige, bijeli papir, studije slučaja, webinare, infografiku.

HubSpot.com

Jednom kada ste pretvorili posjetitelje u potencijalne korisnike, vrijeme je da ojačate svoju vezu sa njima i pretvorite ih u korisnike. Koristite različite alate za njegovanje potencijalnih korisnika kao što je e-mail marketing za ovo.

HubSpot.com

Jednom kada netko postane korisnik, nemojte zaboraviti na njega. Umjesto toga, objavljujte sadržaj koji će im pomoći da bolje koriste vaš proizvod i odgovorite na bilo koja pitanja koja bi mogli imati.

Elementi dobre inbound strategije

Postoje tri ključna elementa svake uspješne inbound marketing strategije:

  • Content marketing
  • Optimizacija tražilica
  • Marketing društvenih mreža

Content marketing je kamen temeljac u svakoj inbound strategiji. Koristan sadržaj je ono što dovodi promet na vašu web stranicu i upeca posjetitelje.

Najbolji način generiranja sadržaja je da započnete blog. Blog vam omogućava da se povežete sa svojom publikom, privučete angažiranje i povećate dijeljenja na društvenim mrežama. Ovo su sve važne stvari koje će utjecati na to kako će ljudi percipirati vaš brand.

Naravno, vaš sadržaj treba biti jedinstven, dobro napisan i iznad svega: koristan za posjetitelje. Trebao bi ih educirati i prezentirati kako bi vaši proizvodi mogli pomoći u rješavanju njihovih problema (ako ih uspijete zabaviti – to je plus!).

Nemojte zaboraviti začiniti svoj tekst sa slikama i infografikama. Kreiranje videa i njihovo uploadanje na YouTube je također odlično.

Optimizacija tražilica (SEO) je sastavni dio inbound marketinga. Nakon što počnete kreirati sadržaj na dnevnim bazama, vrijeme je da dosegnete svoju publiku. Jedan od najboljih načina za ovo su SEO tehnike.

Ukratko, SEO se odnosi na različite tehnike koje poduzetnici koriste kako bi se rangirali čim bolje u tražilicama za specifične ključne riječi. Morate kreirati listu ključnih riječi za koje se želite rangirati (povezane sa vašim poslom) i početi kreirati sadržaj za te ključne riječi. SEO je kompliciran proces, ali čak i sa osnovnim shvaćanjem dobit ćete ponešto rezultata: vaš sadržaj će se početi bolje rangirati u Google rezultatima pretrage i više ljudi će posjetiti vašu stranicu.

Marketing društvenih mreža je još jedna ključna komponenta efektivne inbound marketing strategije.

Možete koristiti društvene mreže na nekoliko načina. Prvi je da jednostavno distribuirate svoj sadržaj. Facebook, Linkedin i druge društvene mreže su odličan izvor mogućih leadova.

Još jedna stvar koju možete napraviti jest da pitate i odgovarate na pitanja. Možete angažirati svoje fanove pitajući ih interesantna pitanja različitim anketama i također možete iskoristiti autoritet kako bi odgovorili na pitanja od fanova. Ove taktike možda neće dovesti trenutne konverzije, ali će sigurno povećati sliku o vašem brandu.

Zaključak

Inbound marketing je presudan dio moderne marketing strategije. Želite se pobrinuti da implementirate najnovije inbound strategije u svoj marketing trud kojem je svrha povećanje posla.

Ako trebate pomoć oko inbound marketing strategije, kontaktirajte nas još danas i bit će nam drago pomoći vam!

Podijelite članak:

Pretplatite se na naš newsletter