
Inbound marketing: što je i zašto bi ga trebali koristiti
- 6 min čitanja
- Karla Sambolić
Ako čitate ovo vjerojatno razmišljate o implementiranju inbound marketing metoda u svoj posao. U ovom članku, objasnit ću vam što je inbound marketing, koje su četiri faze inbound marketing procesa i što čini dobru inbound strategiju.
Inbound marketing je proces privlačenja posjetitelja prije nego što su spremni kupiti, kreirajući koristan sadržaj i polako izgrađivanje povjerenja i vjerodostojnosti, a s vremenom i pretvaranje posjetitelja u korisnike.To je jedan od najboljih načina kako bi privukli pravu vrstu korisnika, kreirajući i dostavljajući sadržaj koji se obraća njihovim potrebama.
Inbound je strategija korištenja pull marketing tehnika kao što je content marketing, SEO, marketing društvenih mreža, blogovi i tako dalje, kako bi se privukli novi korisnici.U kontrastu je sa tehnikama guranja (plaćeno oglašavanje, TV reklame itd.) – također znan i kao outbound marketing – koji je dizajniran da uznemirava ljude kako bi zadobili njihovu pažnju.
Pull marketing zarađuje pažnju korisnika polako, dodajući vrijednost na svaki korak u korisnikovom putu (proces kupnje). Inbound marketing je rezultat od previše agresivnog oglašavanja.
Po Hubspot-u, 91% ljudi veli da su oglasi danas više nametljiviji nego prije dvije godine. Većina ljudi ignorira TV i radio reklame i koriste reklamne-blokatore kako bi zaustavili online oglase.
Pametni poduzetnici su shvatili da se korisnike zatrpava sa tradicionalnim oglašavanjem – i u pravu su.Kupci su danas ovlašteni. Imaju skoro neograničene informacije na dohvat ruke – online osvrti, forumi, blogovi, Facebook grupe – i sve to koriste kako bi presudili je li tvrtka dostojna povjerenja.
Tradicionalne marketing tehnike (outbound marketing), bazirane na plaćanju kako bi zadobile pažnju korisnika gube svoju efektivnost.

Može:




Jednom kada ste pretvorili posjetitelje u potencijalne korisnike, vrijeme je da ojačate svoju vezu s njima i pretvorite ih u korisnike. Koristite različite alate za njegovanje potencijalnih korisnika kao što je e-mail marketing za ovo.

Blog vam omogućava da se povežete sa svojom publikom, privučete angažiranje i povećate dijeljenja na društvenim mrežama. Ovo su sve važne stvari koje će utjecati na to kako će ljudi percipirati vaš brand.
Vaš sadržaj treba biti jedinstven, dobro napisan i iznad svega: koristan za posjetitelje. Trebao bi ih educirati i prezentirati kako bi vaši proizvodi mogli pomoći u rješavanju njihovih problema (ako ih uspijete zabaviti – to je plus!).Nemojte zaboraviti začiniti svoj tekst sa slikama i infografikama. Kreiranje videa i njihovo uploadanje na YouTube je također odlično.
Optimizacija tražilica (SEO) je sastavni dio inbound marketinga. Nakon što počnete kreirati sadržaj na dnevnim bazama, vrijeme je da dosegnete svoju publiku. Jedan od najboljih načina za ovo su SEO tehnike.Ukratko, SEO se odnosi na različite tehnike koje poduzetnici koriste kako bi se rangirali čim bolje u tražilicama za specifične ključne riječi.
Morate kreirati listu ključnih riječi za koje se želite rangirati (povezane sa vašim poslom) i početi kreirati sadržaj za te ključne riječi. SEO je kompliciran proces, ali čak i sa osnovnim shvaćanjem dobit ćete ponešto rezultata: vaš sadržaj će se početi bolje rangirati u Google rezultatima pretrage i više ljudi će posjetiti vašu stranicu.
Marketing društvenih mreža je još jedna ključna komponenta efektivne inbound marketing strategije.Možete koristiti društvene mreže na nekoliko načina. Prvi je da jednostavno distribuirate svoj sadržaj. Facebook, Linkedin i druge društvene mreže su odličan izvor mogućih leadova.Još jedna stvar koju možete napraviti jest da pitate i odgovarate na pitanja.
Možete angažirati svoje fanove pitajući ih interesantna pitanja različitim anketama i također možete iskoristiti autoritet kako bi odgovorili na pitanja od fanova. Ove taktike možda neće dovesti trenutne konverzije, ali će sigurno povećati sliku o vašem brandu.
Inbound marketing je proces privlačenja posjetitelja prije nego što su spremni kupiti, kreirajući koristan sadržaj i polako izgrađivanje povjerenja i vjerodostojnosti, a s vremenom i pretvaranje posjetitelja u korisnike.To je jedan od najboljih načina kako bi privukli pravu vrstu korisnika, kreirajući i dostavljajući sadržaj koji se obraća njihovim potrebama.
Inbound je strategija korištenja pull marketing tehnika kao što je content marketing, SEO, marketing društvenih mreža, blogovi i tako dalje, kako bi se privukli novi korisnici.U kontrastu je sa tehnikama guranja (plaćeno oglašavanje, TV reklame itd.) – također znan i kao outbound marketing – koji je dizajniran da uznemirava ljude kako bi zadobili njihovu pažnju.
Pull marketing zarađuje pažnju korisnika polako, dodajući vrijednost na svaki korak u korisnikovom putu (proces kupnje). Inbound marketing je rezultat od previše agresivnog oglašavanja.
Po Hubspot-u, 91% ljudi veli da su oglasi danas više nametljiviji nego prije dvije godine. Većina ljudi ignorira TV i radio reklame i koriste reklamne-blokatore kako bi zaustavili online oglase.
Pametni poduzetnici su shvatili da se korisnike zatrpava sa tradicionalnim oglašavanjem – i u pravu su.Kupci su danas ovlašteni. Imaju skoro neograničene informacije na dohvat ruke – online osvrti, forumi, blogovi, Facebook grupe – i sve to koriste kako bi presudili je li tvrtka dostojna povjerenja.
Tradicionalne marketing tehnike (outbound marketing), bazirane na plaćanju kako bi zadobile pažnju korisnika gube svoju efektivnost.

vtldesign.com
Može:
- Povećati svjesnost o brandu
- Utjecati na buduće kupnje
- Uspostaviti autoritet i povjerenje
- Pomoći sa optimizacijom tražilica
- Omogućiti korisnicima da se angažiraju sa vašim brandom
- Generirati sa visoko kvalitetnim leadovima
Inbound Proces
Po HubSpotu, koji je skovao termin „inbound marketing“ u 2016. godini, proces pretvaranja posjetitelja u korisnike koristeći inbound metode izgleda ovako:
Inbound metodologija – HubSpot

HubSpot.com

HubSpot.com

HubSpot.com
Jednom kada ste pretvorili posjetitelje u potencijalne korisnike, vrijeme je da ojačate svoju vezu s njima i pretvorite ih u korisnike. Koristite različite alate za njegovanje potencijalnih korisnika kao što je e-mail marketing za ovo.

HubSpot.com
Elementi dobre inbound strategije
Postoje tri ključna elementa svake uspješne inbound marketing strategije:- Content marketing
- Optimizacija tražilica
- Marketing društvenih mreža
Blog vam omogućava da se povežete sa svojom publikom, privučete angažiranje i povećate dijeljenja na društvenim mrežama. Ovo su sve važne stvari koje će utjecati na to kako će ljudi percipirati vaš brand.
Vaš sadržaj treba biti jedinstven, dobro napisan i iznad svega: koristan za posjetitelje. Trebao bi ih educirati i prezentirati kako bi vaši proizvodi mogli pomoći u rješavanju njihovih problema (ako ih uspijete zabaviti – to je plus!).Nemojte zaboraviti začiniti svoj tekst sa slikama i infografikama. Kreiranje videa i njihovo uploadanje na YouTube je također odlično.
Optimizacija tražilica (SEO) je sastavni dio inbound marketinga. Nakon što počnete kreirati sadržaj na dnevnim bazama, vrijeme je da dosegnete svoju publiku. Jedan od najboljih načina za ovo su SEO tehnike.Ukratko, SEO se odnosi na različite tehnike koje poduzetnici koriste kako bi se rangirali čim bolje u tražilicama za specifične ključne riječi.
Morate kreirati listu ključnih riječi za koje se želite rangirati (povezane sa vašim poslom) i početi kreirati sadržaj za te ključne riječi. SEO je kompliciran proces, ali čak i sa osnovnim shvaćanjem dobit ćete ponešto rezultata: vaš sadržaj će se početi bolje rangirati u Google rezultatima pretrage i više ljudi će posjetiti vašu stranicu.
Marketing društvenih mreža je još jedna ključna komponenta efektivne inbound marketing strategije.Možete koristiti društvene mreže na nekoliko načina. Prvi je da jednostavno distribuirate svoj sadržaj. Facebook, Linkedin i druge društvene mreže su odličan izvor mogućih leadova.Još jedna stvar koju možete napraviti jest da pitate i odgovarate na pitanja.
Možete angažirati svoje fanove pitajući ih interesantna pitanja različitim anketama i također možete iskoristiti autoritet kako bi odgovorili na pitanja od fanova. Ove taktike možda neće dovesti trenutne konverzije, ali će sigurno povećati sliku o vašem brandu.