homepage

Homepage: početna stranica koja privlači posjetitelje

  • 6 min čitanja

Rating

Homepage je najčešće prva stranica koju posjetitelj vidi, a ujedno je i najvažnija stranica vaše web stranice. Homepage ima mnogo više prometa od svih ostalih stranica. Ovisno na koji način postavite vaš homepage ili početnu stranicu, možete poboljšati ili pogoršati stopu konverzije

Danas je ljudima u online svijetu teško zadržati pažnju na jednom mjestu. Vjerojatnost napuštanja web stranice u prvih nekoliko sekundi je vrlo visoka, budući da su korisnici izrazito skeptični prema većini web stranica. Ako korisnici nisu zaintrigirani vašom ponudom, napustit će vašu web stranicu a vi ćete izgubiti potencijalne klijente.

U ovom članku ćete dobiti uvid u korake koji će vam pomoći u izradi homepage-a s odličnom konverzijom. 

U nastavku donosimo korake koji će poboljšati vašu konverziju.
  • Buyer persone
  • Vrijednost ponuda
  • Izgradite vezu
  • Koristite odgovarajuće vizuale
  • Definirajte važne radnje
  • CTA (Call to action)
  • Oznake povjerenja i social proof
  • Brzina učitavanja

Buyer persone

Buyer persone su specifična skupina potencijalnih kupaca, arhetipska osoba koja će vam pomoći u osmišljavanju marketing strategije. Koristeći intervjue s postojećim klijentima možete mapirati različite osobe. Optimiziranje početne stranice za buyer persone omogućuje vam komunikaciju s korisnicima i uvid u njihove želje i potrebe. 

Buyer persone su ključne za uspjeh u marketingu jer vam daju odgovore na probleme vaših klijenata. Kada imate uvid u mišljenje klijenata o zajedničkoj suradnji imate znanje koje vam je potrebno da uskladite vaše marketinške odluke- od pozicije i razmjene poruka putem marketing sadržaja do prodaje. 

Vrijednost ponuda

Vrijednost ponuda je najvažniji dio vašeg homepage-a.

Uključuje sažeti dio tekstova (naslov, podnaslov i možda nekoliko oznaka) koje daju odgovor na pitanja:
  • O čemu se radi na ovoj web stranici?
  • Što mogu ovdje raditi?
  • Kako mi je to korisno?
  • Zašto bih trebao kupiti od vas a ne od konkurencije?
Odnosi se na poslovnu ili marketing izjavu koju tvrtka koristi kako bi sumirala zašto bi kupac trebao kupiti njezin prozvod ili koristiti njezinu uslugu. Ova izjava uvjerava potencijalnog kupca da će neki od vaših proizvoda i usluga dati veću vrijednost ili bolje riješiti problem od ostalih sličnih ponuda. 

Ljudi u online svijetu mogu vrlo kratko zadržati pažnju na jednom mjestu.
Ako ne pronađu odgovore na vašem homepage-u u nekoliko sekundi, otići će. Ako ih niste potaknuli da ostanu svojom početnom stranicom, smatrajte da ste ih izgubili. 

Primjer u nastavku prikazuje početnu stranicu koja pokazuje vrijednost. 


homepage

Izvor


Izgradite vezu

Najvažnija stvar u povezivanju s korisnicima je da se osjećaju posebno. Vaša kopija mora biti usmjerena na specifične buyer persone koje ste prethodno definirali.

Komunikacija sa svima kroz svoju kopiju gotovo nikada ne funkcionira. Morate znati za koga je vaš proizvod ili usluga. 

Koristite odgovarajuće vizuale

Vizualna privlačnost može više od ičega privući pažnju. Jedna je od važnih stvari za privlačenje posjetitelja na web stranicu. 

Ljudi vole gledati lijepe stvari i ako imaju izbora, uvijek preferiraju atraktivan dizajn ili sliku u odnosu na ružnu ili neutralnu. Prvi dojam je ključ uspješne konverzije.

Ocjenjivanje knjige prema koricama je savršen opis za web okruženje. Vizualna privlačnost igra veliku ulogu u uspostavljanju afiniteta brenda s posjetiteljima vaše web stranice. 

Slika u nastavku prikazuje homepage s atraktivnim slikama koje odgovaraju proizvodima i uslugama. 



homepage

Izvor


Definirajte važne radnje

Ako za cilj imate konverziju, nemojte klijentima na početnoj stranici omogućiti mnogo različitih izbora. Što više izbora omogućite svjim klijentima, to ćete ih više potaknuti na razmišljanje. 

Ne potičite svoje klijente na razmišljanje!

Umjesto toga, morate naznačiti radnju koju želite da oni slijedeću poduzmu. Prije rješavanja ovog koraka, morate odlučiti koja bi to radnja bila. 

Ako tražite od klijenata da se prijave ili da kupe prerano vjerojatno će napustiti vaš homepage. Najčešće je dobra ideja usmjeriti ih da pročitaju više o vašoj usluzi ili provjere demo prije nego što bilo što zatražite. 

Pokušajte se staviti u njihov položaj i razmisliti o pitanjima koja imaju dok se nalaze na vašem homepage-u. Pomoću sadržaja s homepage-a ih odvedite do slijedećeg logičnog koraka. 

CTA

Posebno je bitan tekst call to action-a. Pozivi na akciju trebaju biti usmjereni na korist i označavati što se točno događa kada su korisnici u interakciji s njima. 

Najlakše je ostaviti postojeći CTA gumb s natpisom "Pošalji" ali to nije preporučljivo. CTA gumbi trebaju imati jasno značenje. Riječi bi trebale biti reprezentativne za aktivnosti koje vaši posjetitelji poduzimaju.


homepage


Oznake povjerenja i social proof

Ljudi neće kupovati ako vam ne vjeruju kao trgovcu. Preporučuje se korištenje oznaka povjerenja i social proof-a kao što su recenzije i ocijene vaših proizvoda ili usluga. Ovo često može biti faktor koji utječe hoće li posjetitelj ostati na vašoj web stranici i poduzeti radnju ili će ju napustiti.

Vaši klijenti žele dokaz od svojih kolega i nepristrane treće strane. Istraživanja pokazuju da gotovo 70% online potrošača pregledava online recenzije prije donošenja odluke o kupnji. 

Primjer u nastavku pokazuje podnožje početne stranice s odgovarajućim oznakama povjerenja. 


homepage

Izvor


Brzina učitavanja

Spore stranice uzrokuju frustraciju i tjeraju ljude da napuste stranice. Povećanje brzine web stranice smatrajte korisnim za povećanje stope konverzije. 

Prema podacima iz Akamaija, ako je web stranici potrebno duže od 3 sekunde za učitavanje, vjerojatno je da na ovaj način gubite gotovo polovicu vaših dragocjenih kupaca. 

Prilično je jednostavno: što je vaša web stranica brža to će vaši korisnici biti sretniji. 

Zaključak

Vaš homepage zahtijeva stalno poboljšavanje i razvoj. Testirajte različite metode i hipoteze kako bi vidjeli što je za vas najbolje i što donosi željene rezultate. Za cilj si postavite razumijevanje kako promjena djeluje i što se iz nje može naučiti. 

STVORIMO NEŠTO NEVJEROJATNO ZAJEDNO!

Koliko je ovaj post bio koristan?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Broj glasova:

Podijelite članak:

PRIJAVITE SE NA NAŠ Newsletter

Preporučeni