Homepage: početna stranica koja privlači posjetitelje

homepage

Vaš homepage je srce vaše web stranice. Uobičajeno je to prva stvar koju svaki posjetitelj vidi i često može biti faktor koji uteče hoće li posjetitelj ostati na vašoj web stranici i angažirati se ili će on ili ona otići drugdje.

Zanimljiv interes u vaše posjetitelje i poticanje da naprave specifičnu vrstu akcije (na primjer, zatraže demo vašeg proizvoda) je najvažniji aspekt svake web stranice.

Nakon svega, ako posjetitelji nisu zaintrigirani sa onim što imate za ponuditi, otići će sa vaše web stranice i izgubit ćete potencijalne korisnike.

Kako bi se razlikovali od konkurencije, vaša web stranica treba uhvatiti pažnju vaših korisnika unutar 10 sekundi.

Zašto 10 sekundi? Prvih 10 sekundi je ključno za odluku korisnika hoće li ostati ili otići. Po istraživanju, vjerojatnost napuštanja u prvih nekoliko sekundi je jako velika, pošto su korisnici ekstremno skeptični u vezi većine web stranica. Ovo je zbog toga što je većina web stranica loše dizajnirana i ljudi ne žele trošiti svoje vrijeme na njih.

Vaš homepage je vjerojatno najposjećenija stranica na vašoj web stranici – za većinu web stranica, homepage prima više od 50% cijelog prometa. Očito je da se trebate pobrinuti da pretvori što je više posjetitelja moguće u korisnike.

U ovom članku, pričat ću o važnosti ostavljanja dobrog prvog dojma uz pomoć homepagea. Spomenut ću i kako ta pažnja može biti pretvorena u profitabilne poslovne potencijalne klijente.

Napravite svrhu svoje web stranice jasnom

Prva stvar koju je potrebno napraviti kada razvijate svoju web stranicu je da razmislite o svrsi svoje web stranice. Prije nego što počnete razmatrati dizajn (raspored, boje itd.), morate znati što pokušavate prenijeti svojim posjetiteljima i kako ćete to prenijeti.

Evo nekih načina kako možete prenijeti svrhu vaše web stranice:

  • Uključite tagline jedne-rečenice kako bi se pobrinuli da vaši posjetitelji odmah razumiju što stranica ili tvrtka radi, pogotovo ako ste manje poznati.
  • Pokažite ime trvtke i logo na uočljivoj lokaciji. Logo i ime ne treba biti preveliko, ali bi trebalo biti veće i više istaknutije nego stavke oko njega, kako bi pažnja korisnika odmah završila na njima.
  • Istaknite koje prednosti vaša web stranica doprinosi posjetiteljima i što vas razlikuje od konkurencije. Sažeti tag line koji će snimiti vašu jedinstvenu prodajnu točku je odlično mjesto za napraviti to.
  • Istaknite najvažnije zadatke stranice. Važno je da jasno definirate koji su zadaci koje bi korisnici trebali izvesti, s toga im ponudite sažete CTA tipke (na primjer, „Zatraži demo“, „Počni ovdje“, „Kontaktirajte nas“ itd.)
  • Dizajnirate homepage tako da se jasno razlikuje od drugih stranica na web stranici. Ili koristite malo drugačiji vizualni dizajn (koji i dalje odgovara sa izgledom i osjećajem stranice) ili imajte istaknuti lokacijski projektor u navigacijskom izborniku.

Pobrinite se da imate profesionalno dizajniran homepage

Ako razmišljate o uštedi novaca samo u dizajnu vašeg homepagea, činite veliku pogrešku.

Vaša web stranica bi mogla biti jedina točka kontakta koju imate sa posjetiteljima. Jedino ako ne investirate u stranicu koja je dobro dizajnirana i jednostavna za navigirati, imate malu šansu pretvaranja posjetitelja u korisnike.

Dizajn ne samo da pravi vašu web stranicu „lijepom“, on također prenaša nešto puno važnije: samouvjerenost, profesionalizam i ozbiljnost.

Studije su pokazale da 75% posjetitelja vaše stranice formira presude o vašem poslovanju na temelju dizajna vaše web stranice. 94% korisničkog utiska o vašem poslovanju je povezano sa dizajnom.

Izvor slike

Sadržaj i iskoristivost

Ako će smatrati da je dizajn vaše web stranice vizualno privlačan, posjetitelji će se zadržati na vašoj web stranici neko vrijeme i početi čitati vaš tekst. Ovdje isto možete izgubiti njihov interes ako niste pažljivi.

Efektivno pisanje je jedno od najkritičnijih aspekata cijelog web dizajna. Većina korisnika skenira online sadržaj rađe nego da pažljivo čitaju. Zbog toga, trebate optimizirati sadržaj za skanabilnost i napraviti ga tako da sadrži maksimum informacija u nekoliko riječi.

Evo nekih stvari za sjetiti se dok pišete sadržaj za web stranicu:

  • Koristite korisničko-fokusiran jezik. Label sekcije i kategorije po prednostima dovode do posjetitelja. Pitajte korisnike što traže kada trebaju toliko informacija. Koristite riječi koje oni koriste.
  • Čitljivost. Budite sigurni da vaša publika može jednostavno čitati sve što imate za reći. Ovo znači korištenje čitljivih stilova i veličina fonta. Također znači korištenje dovoljnog kontrasta kako ljudi ne bi trebali škiljiti čitajući. Bilo što, a da otežava iskustvo će odbiti ljude.
  • Naslov & meta description. Vaš naslov stranice i meta description su izuzetno bitni elementi koji se ne prikazuju vidljivo unutar vašeg sadržaja, ali su iza scene. Naslov i meta-opis se prikazuju u rezultatima pretrage.

Evo primjera efektivnog korištenja teksta web stranice, a što isto angažira posjetitelje interaktivno.

Zaključak

Stvari o kojima sam pričala formiraju osnove efektivnog dizajna početne stranice. Ako želite kreirati početnu stranicu koja privlači i pretvara posjetitelje u korisnike, trebali bi početi sa primjenjivanjem ovih principa na vašu početnu stranicu.

Ako trebate pomoć sa nekim naprednim metodama za dizajn početne stranice, kontaktirajte nas još danas i bit će nam drago pomoći.

 

Podijelite članak:

Pretplatite se na naš newsletter