Savjeti za poboljšanje vašeg Google SEO Rankinga

Google SEO

Google je najpoznatiji web preglednik na svijetu i izvor najvećeg dijela prometa Vaše web stranice. Optimiziranje Vaše web stranice za Google može uvelike povećati njenu posjećenost. Google je velik dio SEO potenicijala kojeg Vaša stranica ima i treba iskoristiti.

Preko Googlea dolaze visoko ciljani posjetitelji koji poboljšavaju Vaš conversion rate.

Dakle, kako točno Google SEO optimizira vašu web stranicu? To stvarno ovisi o niši, kojoj Vaša web stranica pripada, kao i o Vašim konkurentima, ali postoji mnogo jednostavnih pravila koje trebate poštivati kako bi ostvarili nabolje Google SEO rezultate.

Osnove Google SEO-a

Nakon što kreirate kvalitetan sadržaj na svojoj web stranici, glavni cilj postaje doseći što veći broj posjetitelja. Provedba on-page SEO-a prilikom izrade Vašeg sadržaja olakšat će Googleu da ga pronađe i indeksira. Pomozite Googleu da pronađe Vaš sadržaj uz ova osnovna pravila SEO-a.

Predajte Sitemap – sitemap će reći Googleu i ostalim tražilicama kakva je organizacija Vašeg sadržaja
Koristite jedinstvene linkove za web stranice – provjerite jesu li linkovi na stranici sadržane željene ključne riječi i razumljive su čitatelju
Stvaranje jedinstvenih i prikladnih naslova web stranica – korištenje title tagova unutar HTML-a web stranice i ključnih riječi
Napišite meta opis za svaku stranicu – napišite kratki opis web stranice koja će biti vidljiva na Googleu ispod linka
Koristite ispravnu H1 oznaku – pokušajte koristiti H1 oznaku jednom za svaku stranicu uz ciljane ključne riječi
Koristite strukturirane podatke – strukturirani podaci omogućuju Googleu poboljšati sadržaj na vašoj stranici

Ova osnovna pravila SEO-a čak su predložena u Google smjernicama za webmastere, pa će Vaša web stranica za sigurno imati koristi od njih. Te osnove samo će Vas dovesti korak bliže željenim rezultatima Googleova SEOa.

Google SEO

Schema.org

Da biste iskoristili puni postojeći potencijal Vašeg sadržaja, preporučujemo da koristite schema.org. Schema.org koristi mikropodatke koje pomažu Googleu da bolje razumije informacije na Vašoj web stranici. To znači, ako je informacija definirana shematskim rječnikom, Google će razumjeti na što se ti podaci odnose. Na primjer, riječ “Avatar” može imati drugačija značenja pa tako definiranje te riječi na Vašoj stranici s vokabularom schema.org pomoći će Googleu razumjeti njezino značenje u Vašem sadržaju. To će Vam sigurno pomoći da se istaknete iz konkurencije na Googleovom SEOu.

Ako niste sigurni da li ispravno radite svoj SEO na stranici, postoji mnogo korisnih alata i dodataka koji će Vam pomoći u tome, ako još uvijek imate neke sumnje da nas možete uvijek kontaktirati.

Elementi Off-site SEO-a

Kada završite s optimizacijom sadržaja za bolji on-site Google SEO, vrijeme je za off-site SEO. Vjerojatno ćete primijetiti da su Vaše stranice počele rangirati za ciljane ključne riječi za koje ste ih optimizirali, ali u većini slučajeva to nije ni dovoljno blizu za biti u top 10 pozicija. Kada govorimo o pozicijama na Googleu, uobičajeno je govoriti o prvih 10 pozicija. To je zato što se na prvoj stranici stranice rezultata Google pretraživanja – SERP prikazuje samo 10 najboljih web stranica.

Vrlo je važno shvatiti da u prosjeku oko 89% svih klikova Google SERP-a dolazi od top 10 rangiranih rezultata. To ne čudi kad razumijete ponašanje korisnika – većina korisnika čak ne otvara drugu rangiranu stranicu, ostavljajući mjesta rangirana od 11. pozicije mnogo manje vidljivima, što rezultira jako malenom broju posjetitelja. Ukratko, to znači da bolje rangirana web stranica na Googleu dobiva veći broj posjetitelja i to je ono čemu biste trebali težiti.

Da biste se bolje rangirali za ciljane ključne riječi, morat ćete započeti s off-site Google SEO aktivnostima.

Prvo trebate razumjeti da su backlinkovi je jedan od Googleovih najvećih faktora za rangiranje. Backlinkovi su linkovi koji se nalaze izvan Vaše web stranice i vode do Vaše stranice. Dijele se na do-follow i no-follow linkove. Googleovi alati za indeksiranje ne zanemaruju no-follow linkove, što znači da se oni ne računaju za rangiranje. Trebat ćete dohvatiti linkve koje će Vam pomoći kod Google SEO-a. Ako niste sigurni je li backlink do-follow ili ne, postoji mnogo pluginova za preglednike koji će analizirati stranicu i dati Vam informacije o prikazanim linkovima.

3 osnovna oblika linkova:

  • Anchor text – najvredniji oblik linka, prikazuje anchor text koji zatim vodi do Vaše web stranice. Primjer: Internet marketing
  • URL – ti linkovi prikazuju samo URL ciljane web stranice. Primjer: https://oxidian.ch/en/internet-marketing/
  • Citat – ti linkovi prikazuju naziv Vaše web stranice. Primjer: Oxidian.ch

Što više backlinkova Vaša web stranica ima, to je vjerojatnije da se rangiraju za ciljanu ključnu riječ. Također ima još nekoliko stvari koje treba paziti. Backlink sa većim domain ratingom je korisniji za Vaš Google SEO. Nisu sve web stranice jednake, ovisno o njihovoj popularnosti i stečenom autoritetu rangiraju se prema domain ratingu. Google ima “više povjerenja” u stranice s visokim domain ratingom. Stoga backlinkovi s takvih stranica više znače za Vaš Google SEO.

Još jedna stvar koju treba primijetiti je pozicija backlinka na web stranici. Idealni scenarij bi bio da Vaš backlink bude smješten u sredini teksta u obliku anchor texta za ciljanu ključnu riječ. Poveznice koje se nalaze na podnožju web stranice manje su vrijedne za Vaš SEO.

Link building kao proces ostvarivanja linkova, može dugo trajati, stoga je bitno složiti pravu strategiju i biti strpljiv.

Google SEO Link building

Postoji mnogo različitih načina za dobivanje backlinka za Vašu web stranicu. Evo nekih najčešće korištenih tehnika.

Web direktoriji – Pronađite najbolje web direktorije i postavite Vašu web stranicu u određenu kategoriju s kratkim opisom

Forum i komentari na blogu – Pronađite forume i blogove koji pišu srodni sadržaj i ostavite kvalitetne komentare, uključujući link na Vašu web stranicu, pirpazite da ne opteretite iste forume s previše komentara

Gostujući članci – stupite u kontakt s vlasnicima stranice i zamolite ih da za njih napišete gostujuće članke te tako ostvarite backlinkove

Budući da imate malu kontrolu nad brojem web stranica koje će zapravo biti povezane s Vašim sadržajem, ova tehnika je savršen početak. Kada ostvarite rezultate tijekom nekog vremenskog razdoblja, Vaša web stranica biti će prepoznatljivija. To će donijeti posjetitelje na Vašu web stranicu, a koji će ju kasnije sami linkati na drugim web lokacijama.

Zaključak

Za Vašu web stranicu ključna je kvaliteta i relevantan sadržaj. Pridržavajući se nekih jednostavnih SEO pravila na web stranici, pomoći će Vam za izradu kvalitetne Google SEO strategije. Povezivanje s drugim web stranicama i korisnicima koji su u istoj niši kao i Vi, može poboljšati Vaš page rank. Linkovi također mogu dovesti do neke vrste suradnje koje mogu biti korisne za obje strane. Budući da ovaj proces može biti vrlo dugotrajan, preporučujemo da pitate SEO stručnjaka za savjet. Ako imate bilo kakvih nedoumica, uvijek nas možete kontaktirati i rado ćemo vam pomoći. Naš Oxidian Team Vas spremno čeka.

Podijelite članak:

Pretplatite se na naš newsletter