Google oglašavanje: kako razviti svoje poslovanje sa Google AdWords-om

Google oglašavanje vam lako može doprinijeti nove korisnike i razviti vaše poslovanje. Možete doseći svoju publiku kroz Google (nemojte zaboraviti da Google zauzima oko 78% cijelog prometa pretraživanja) sa ciljanim oglasima točno u trenutku kada su spremni kupiti.

Ako želite oglašavati na Google-u, trebate koristiti platformu za Google oglašavanje – AdWords.

Postoji 2.3 milijuna pretraživanja koja se provode na Google-u svake sekunde, po ovom podatku. Ovo reprezentira veliku mogućnost za tvrtke svih veličina da dostave svoju poruku ispred svoje publike.

U ovom članku, pričat ću o tome što je zapravo AdWords i kako ga koristiti za razvijanje poslovanja.

Počnimo.

Što je Google AdWords?

AdWords je Google-ova plaćena-po-kliku (PPC) platforma za oglašavanje koju tvrtke mogu koristiti da oglašavaju svoje proizvode ili usluge.

AdWords koristi plaćenu-po-kliku metodu za kalkuliranje troškova. Ovo znači da oglašivači samo plaćaju kada netko klikne na njihov oglas.

Oglašivači licitiraju za određene ključne riječi za koje se žele rangirati i Google izabire prikazati im oglase od ponuda oglašivača za tu ključnu riječ.

Ključna riječ je specifična fraza za koju oglašivač licitira i želi se rangirati. Kako god, ključne riječi nisu iste kao i upiti za pretraživanje (izrazi koje ljudi upisuju u Google).

Nemojte da vas ovo zbuni, zapravo je jako jednostavno. Na primjer, ključna riječ za koju oglašivač licitira, bi mogla biti “hrana za pse“, a upit za pretraživanje kojeg bi netko utipkao bi mogao biti “kupi hranu za pse online“.

Ako vaš oglas pobjeđuje u aukciji sa ostalim oglasima, prikazat će se u rezultatima pretrage na Google-u (SERP) i korisnik bi mogao kliknuti na njega.

Dva faktora koja odlučuju koji oglasi će se prikazati su maksimalna ponuda i ocjena kvalitete.

Ocjena kvalitete je određena sa nekoliko faktora kao što su:

  • Relevantnost kopiranja oglasa. Ovo znači da vaš oglas mora biti o proizvodu kojeg nudite.
  • Kvaliteta landing page-a. Vaše „sletajuće stranice“ (dijelovi web stranice na koje preusmjeravate svoje posjetitelje), bi trebale biti relevantne i dobro dizajnirane.
  • Klikovni postotak oglasa (CTR). U osnovi ovo znači da što više ljudi klikne na vaš oglas, bolje će se rangirati pošto će Google prepoznati da je koristan ljudima.
  • Povijesna izvedba računa. Ovo je malo napredniji algoritam koji uzima nekoliko faktora baziranih oko računa u razmatranje, ali ovo nije bitno kao faktori koje sam navela gore.

Ocjena kvalitete direktno utječe na vaše troškove, viša ocjena kvalitete znači da ćete platiti manje za svaki klik.

Ovdje je primjer Google oglasa.

Google

Govoreći o troškovima, možda se pitate koliko AdWords košta?

Ne postoji definitivan odgovor, pošto ovisi o faktorima kao što su vaša industrija, lokacija, ocjena kvalitete, budžet i drugi faktori. Ali, definitivno nije skup – posebno kada razmišljate o tome koliko visok povrat na investiciju (ROI) može biti.

Pogledajmo sada na neke brojeve. Podatak sa Wordstream-a indicira da prosječan trošak-po-kliku (CPC) je $2.32 u US i uobičajeno niži u drugim zemljama.

Wordstream

Kako koristiti AdWords za razvijanje vašeg poslovanja

Sada kada sam objasnila što je Google oglašavanje ili AdWords, pričajmo o tome kako ga se može iskoristiti za doseg novih korisnika i razvijanje vašeg poslovanja.

AdWords vam omogućava da dosegnete veliku publiku za relativno male troškove. Ako kreirate i optimizirate kampanju, možete dobiti visoki ROI jako brzo.

Ovo je jedna od odličnih stvari u vezi AdWords-a – daje vam brzo rezultate i daje vam da ih nadgledate u stvarnom vremenu.

Prednosti AdWords-a:

  • Brzi, mjerljivi rezultati
  • Isplativost
  • Visoko ciljan
  • Mogućnost korištenja remarketinga

AdWords može dostaviti visoko ciljan promet na vašu web stranicu ili web shop i pretvoriti posjetitelje u kupce koji plaćaju.

Možete kreirati različite kampanje (pretraživanje, prikaz, video, šoping, aplikacije) ovisno o vašim potrebama.

Na primjer, ako želite oglašavati svoju aplikaciju i natjerati ljude da ju preuzmu, možete kreirati specifičnu kampanju oko toga. Ili, ako imate webshop, možete kreirati oglase za svaki proizvod i započeti sa dobivanjem korisnika isti dan.

Uvijek ste u kontroli vaših kampanja, budžeta, oglasa, ciljanja i ostalih postavka i možete ih promijeniti u trenutku.

Naravno, kreiranje kampanje nije dovoljno samo po sebi, Morate nadgledati vaše rezultate i optimizirati svoje kampanje ispravno (maknuti slabe oglase, eksperimentirati sa različitim ključnim riječima itd.)

Što napraviti dalje?

Sada kada znate što je Google oglašavanje i razumijete koje ključne riječi i Google oglase možete početi koristiti da privučete korisnike na vašu web stranicu i razvijete vaše poslovanje.

Možete započeti sa poslom samostalno, kreirajući AdWords račun i učeći postepeno, eksperimentirajući sa ključnim riječima, strategijom licitiranja, kopiranjem oglasa i svega ostalog u pokušaju da postignete vaše poslovne ciljeve.

Ili možete kontaktirati nas i dati nam da se pobrinemo oko cijelog posla, a da vas ostavimo sa pogledom na razvijanje vašeg posla!

Bilo kako bilo, oglašavanje na Google-u ima mnoge prednosti i dokazane evidencije pomaganja poslovanjima da susretnu i prekorače svoje ciljeve!

Podijelite članak: