
Google oglašavanje: kako razviti svoje poslovanje sa Google AdWords-om
- 6 min čitanja
- Karla Sambolić
Google oglašavanje vam lako može doprinijeti nove korisnike i razviti vaše poslovanje. Možete doseći svoju publiku kroz Google (nemojte zaboraviti da Google zauzima oko 78% cijelog prometa pretraživanja) sa ciljanim oglasima točno u trenutku kada su spremni kupiti.Ako želite oglašavati na Google-u, trebate koristiti platformu za Google oglašavanje – AdWords.
Postoji 2.3 milijuna pretraživanja koja se provode na Google-u svake sekunde, po ovom podatku. Ovo reprezentira veliku mogućnost za tvrtke svih veličina da dostave svoju poruku ispred svoje publike.U ovom članku, pričat ću o tome što je zapravo AdWords i kako ga koristiti za razvijanje poslovanja.Počnimo.
Ovo znači da oglašivači samo plaćaju kada netko klikne na njihov oglas. Oglašivači licitiraju za određene ključne riječi za koje se žele rangirati i Google izabire prikazati im oglase od ponuda oglašivača za tu ključnu riječ.
Ključna riječ je specifična fraza za koju oglašivač licitira i želi se rangirati. Kako god, ključne riječi nisu iste kao i upiti za pretraživanje (izrazi koje ljudi upisuju u Google).Nemojte da vas ovo zbuni, zapravo je jako jednostavno. Na primjer, ključna riječ za koju oglašivač licitira, bi mogla biti “hrana za pse“, a upit za pretraživanje kojeg bi netko utipkao bi mogao biti “kupi hranu za pse online“.
Ako vaš oglas pobjeđuje u aukciji sa ostalim oglasima, prikazat će se u rezultatima pretrage na Google-u (SERP) i korisnik bi mogao kliknuti na njega.Dva faktora koja odlučuju koji oglasi će se prikazati su maksimalna ponuda i ocjena kvalitete.

Pogledajmo sada na neke brojeve. Podatak sa Wordstream-a indicira da prosječan trošak-po-kliku (CPC) je $2.32 u US i uobičajeno niži u drugim zemljama.

Ako kreirate i optimizirate kampanju, možete dobiti visoki ROI jako brzo.Ovo je jedna od odličnih stvari u vezi AdWords-a – daje vam brzo rezultate i daje vam da ih nadgledate u stvarnom vremenu.
Prednosti AdWords-a:
Uvijek ste u kontroli vaših kampanja, budžeta, oglasa, ciljanja i ostalih postavki i možete ih promijeniti u trenutku.Naravno, kreiranje kampanje nije dovoljno samo po sebi, Morate nadgledati vaše rezultate i optimizirati svoje kampanje ispravno (maknuti slabe oglase, eksperimentirati sa različitim ključnim riječima itd.)

Bilo kako bilo, oglašavanje na Google-u ima mnoge prednosti i dokazane evidencije pomaganja poslovanjima da susretnu i prekorače svoje ciljeve!
Postoji 2.3 milijuna pretraživanja koja se provode na Google-u svake sekunde, po ovom podatku. Ovo reprezentira veliku mogućnost za tvrtke svih veličina da dostave svoju poruku ispred svoje publike.U ovom članku, pričat ću o tome što je zapravo AdWords i kako ga koristiti za razvijanje poslovanja.Počnimo.
Što je Google AdWords?
AdWords je Google-ova plaćena-po-kliku (PPC) platforma za oglašavanje koju tvrtke mogu koristiti da oglašavaju svoje proizvode ili usluge.AdWords koristi plaćenu-po-kliku metodu za kalkuliranje troškova.Ovo znači da oglašivači samo plaćaju kada netko klikne na njihov oglas. Oglašivači licitiraju za određene ključne riječi za koje se žele rangirati i Google izabire prikazati im oglase od ponuda oglašivača za tu ključnu riječ.
Ključna riječ je specifična fraza za koju oglašivač licitira i želi se rangirati. Kako god, ključne riječi nisu iste kao i upiti za pretraživanje (izrazi koje ljudi upisuju u Google).Nemojte da vas ovo zbuni, zapravo je jako jednostavno. Na primjer, ključna riječ za koju oglašivač licitira, bi mogla biti “hrana za pse“, a upit za pretraživanje kojeg bi netko utipkao bi mogao biti “kupi hranu za pse online“.
Ako vaš oglas pobjeđuje u aukciji sa ostalim oglasima, prikazat će se u rezultatima pretrage na Google-u (SERP) i korisnik bi mogao kliknuti na njega.Dva faktora koja odlučuju koji oglasi će se prikazati su maksimalna ponuda i ocjena kvalitete.
Ocjena kvalitete je određena sa nekoliko faktora kao što su:
- Relevantnost kopiranja oglasa. Ovo znači da vaš oglas mora biti o proizvodu kojeg nudite.
- Kvaliteta landing page-a. Vaše „sletajuće stranice“ (dijelovi web stranice na koje preusmjeravate svoje posjetitelje), bi trebale biti relevantne i dobro dizajnirane.
- Klikovni postotak oglasa (CTR). U osnovi ovo znači da što više ljudi klikne na vaš oglas, bolje će se rangirati pošto će Google prepoznati da je koristan ljudima.
- Povijesna izvedba računa. Ovo je malo napredniji algoritam koji uzima nekoliko faktora baziranih oko računa u razmatranje, ali ovo nije bitno kao faktori koje sam navela gore.

Google
Pogledajmo sada na neke brojeve. Podatak sa Wordstream-a indicira da prosječan trošak-po-kliku (CPC) je $2.32 u US i uobičajeno niži u drugim zemljama.

Wordstream
Kako koristiti AdWords za razvijanje vašeg poslovanja
Sada kada sam objasnila što je Google oglašavanje ili AdWords, pričajmo o tome kako ga se može iskoristiti za doseg novih korisnika i razvijanje vašeg poslovanja.AdWords vam omogućuje da dosegnete veliku publiku za relativno male troškove.Ako kreirate i optimizirate kampanju, možete dobiti visoki ROI jako brzo.Ovo je jedna od odličnih stvari u vezi AdWords-a – daje vam brzo rezultate i daje vam da ih nadgledate u stvarnom vremenu.
Prednosti AdWords-a:
- Brzi, mjerljivi rezultati
- Isplativost
- Visoko ciljan
- Mogućnost korištenja remarketinga
Uvijek ste u kontroli vaših kampanja, budžeta, oglasa, ciljanja i ostalih postavki i možete ih promijeniti u trenutku.Naravno, kreiranje kampanje nije dovoljno samo po sebi, Morate nadgledati vaše rezultate i optimizirati svoje kampanje ispravno (maknuti slabe oglase, eksperimentirati sa različitim ključnim riječima itd.)

Što napraviti dalje?
Sada kada znate što je Google oglašavanje i razumijete koje ključne riječi i Google oglase možete početi koristiti da privučete korisnike na vašu web stranicu i razvijete vaše poslovanje.Možete započeti sa poslom samostalno, kreirajući AdWords račun i učeći postepeno, eksperimentirajući sa ključnim riječima, strategijom licitiranja, kopiranjem oglasa i svega ostalog u pokušaju da postignete vaše poslovne ciljeve.Bilo kako bilo, oglašavanje na Google-u ima mnoge prednosti i dokazane evidencije pomaganja poslovanjima da susretnu i prekorače svoje ciljeve!