Google Analytics omogućio testiranje sadržaja

  • 6 min čitanja

Rating

Google je u svoj poznati sustav za web analitiku, Google Analytics, uveo novu mogućnost – testiranje sadržaja. Testiranje sadržaja omogućuje da eksperimentirate sa nekoliko web stranica u isto vrijeme te da vidite koja stranica daje najbolje rezultate. Uzmimo za primjer da se bavite prodajom namještaja i recimo da postoji stranica koja izlistava svu ponudu koju imate za spavaće sobe. Dakle, trebate napraviti nekoliko verzija te stranice, Google će tada pratiti koja verzija stranica daje najbolje rezultate kod prodaje. Google može pratiti koja stranica daje najbolje rezultate ukoliko imate postavljenu i opciju „Goals“ tj. ciljevi na Vašoj web stranici. Pomoću te opcije Google može točno znati kada je neki korisnik ostvario prodaju. Proces praćenja korisnika na stranici odvija se na slijedeći način. Korisnik dođe na stranicu na kojoj se izlistavaju sve spavaće sobe, Google mu nasumično poslužuje neku od verzija koje ste pripremili, Google tada prati dalje da li će taj korisnik kupiti spavaću sobu ili ne. Verzija stranice koja donosi najviše prodaje je najbolja verzija stranice i ona bi trebala biti defaultno postavljena na Vašoj web stranici. Za sada opcija praćenja sadržaja još uvijek nije dostupna na svim računima, no vjerujemo da će kroz par dana Google to opciju omogućiti svima.

STVORIMO NEŠTO NEVJEROJATNO ZAJEDNO!

Koliko je ovaj post bio koristan?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Broj glasova:

Podijelite članak:

PRIJAVITE SE NA NAŠ Newsletter

Preporučeni