Funkcionalan Web dizajn: 3 principa za više konverzija

web dizajn

Web dizajn često može biti dvosjekli mač. To je jedna od stvari koja može pomoći tvrtki da raste ili spriječiti njezin rast. Loše dizajnirane web stranice ili web aplikacije mogu nervirati i otjerati korinike. U drugu ruku, dobar web dizajn može pomoći poslovanju privlačenjem prave vrste korisnika i može ih oduševiti sa vizualnim sadržajem.

Ali, što čini dobar web dizajn? Mogli bi reći da je dobro dizajnirana web stranica ona web stranica koja izgleda vizualno primamljujuće, tj. jednostavno “izgleda dobro”.

Međutim to nije u potpunosti točno. Postoji još jedan, često zanemareni aspekt web dizajna koji može donijeti sjajne rezultate: promet na Vašu web stranicu, konverzije i prodaju.

Želite znati najbolji dio?

Ne morate potrošiti bogatstvo i ne morate potrošiti mjesece ili čak tjedne kako bi to napravili. Ponekad to može biti jednostavno kao određivanje Vaših ciljeva,

Primili smo mnoge e-mailove od naših korisnika sa zahtjevom da im dizajniramo modernu, vizualno privlačnu web stranicu koja će također, doprinijeti nove korisnike.

Postoji mnogo više toga za moderan web dizajn od jednostavnog odabira izgleda stranice ili boja koje će se koristiti na web stranicama.

U ovom članku, pokazat ću vam koji elementi idu na ovu vrstu dizajna.

3 principa modernog web dizajna

1. Dizajn usmjeren na konverzije

Već sam rekla da web stranicama nije suđeno da samo izgledaju lijepo. Naravno, vizualni dizajn je bitan i web dizajneri se moraju pobrinuti da slijede zadnje trendove i prakse tijekom dizajniranja web stranice. Također se moraju pobrinuti da web stranice koje dizajniraju budu estetski privlačne.

Ali, postoji još jedna stvar za razmatranje: konverzije.

Kada pričamo o poslu, svaka web stranica mora imati jasno definiranu svrhu. Na primjer,  to bi mogao biti blog koji je dizajniran za povećanje broja korsinika kvalitetnim sadržajem ili odredišna stranica dizajnirana za svrhom da se ljudi prijave na Vaš newsletter.

Konverzija nastupa kada posjetitelj na Vašoj web stranici izvrši željeni cilj, kao što je ispunjavanje forme ili kupnja.

Svaka web stranica bi trebala biti dizajnirana na način da potiče konverzije. To znači da bi svaka web stranica trebala biti oblikovana tako da odgovara svrsi stranice. Na primjer, generalno je dobra ideja da ne ometate svoje posjetitelje na odredišnoj stranici sa kompliciranim navigacijskim izbornikom.

Ako Vaša odredišna stranica ima jasno definiran CTA, recimo formu za prijavljivanje, gdje Vaši posjetitelji ostave svoje e-mailove kako bi se pretplatili na newsletter, ne bi ih trebali ometati sa drugim stvarima. To znači da odredišna stranica vjerojatno neće imati puno izbornika. Možda neće imati niti jedan.

Vaša početna stranica, u drugu ruku, će vjerojatno imati bogate izbornike ispunjene sa različitim outbound linkovima.

To je klasični primjer dizajna umjerenog na konverzije. Dizajn mora uzeti u obzir svrhu web stranice.

2. Responzivan web dizajn

Još jedan ključan aspekt web dizajna je responzivan web dizajn.

Jeste li ikad otvorili web stranicu na svojem pametnom telefonu, samo da biste vidjeli da sve izgleda pomiješano i da je tekst gotovo nečitljiv?

To se dogodi kada web stranica nije responzivna.

Responzivan web dizajn (RWD) je pristup web dizajnu koji čini da se web stranice funkcionalno prikazuju na različitim uređajima i prozorima ili veličinama zaslona.

Ovaj pristup pruža da jedna prilagodljiva web stranica odgovara veličini više zaslona. Umjesto izgradnje posebnih stranica za pametne telefone, tablete i e-čitače, web developer upotrebljavaju mrežne mreže, medijske upite i fleksibilne slike kako bi izgradili jednu web stranicu radi neometanog prikazivanja sadržaja preko kanala.

Responzivan web dizajn je često citiran kao najvažnija značajka web stranice.

Čini Vašu web stranicu dostupnu svima, bez obzira na uređaj kojeg koriste. Time kreirate sjajno korisničko iskustvo za sve svoje posjetitelje, a također i poboljšavate rangiranje u tražilicama.

3. UX dizajn

Treći važan princip je UX dizajn.

UX dizajn može biti definiran kao process kreiranja proizvoda koji pruža značajno i osobno relevantno iskustvo.

Bitan koncept u UX dizajnu je proces po kojem korisnici formiraju iskustva. Kada se prvi put susreće s proizvodom, korisnik stvara trenutačni dojam – koji se tijekom vremena razvija, obično kao što se proizvod koristi tijekom vremenskog razdoblja.

Investiranje u efektivan UX dizajn može doprinijeti mnoge prednosti poslu. Može poboljšati stopu konverzija i povećati prihod. Ovo istraživanje tvrdi da svakih 2 dolara potrošenih na UX dizajn može doprinijeti 100 dolara prihoda.

Dok UX igra ključnu ulogu u razvoju svih digitalnih resursa, njegova važnost uvećava web dizajn.

Cilj UX-a je kreirati vrijednost za korisnika. Ako uspijete pružiti pozitivno iskustvo svojim korisnicima veća je vjerojatnost da će se angažirati Vašim brandom.

Zaključak

Web dizajn je više od jednostavnog odabira izgleda web stranice ili odabira boja i slika za korištenje. To je kompleksan proces koji zahtijeva stručnjake iz nekoliko područja kao što je web dizajn, SEO i web development. Principi o kojima sam pričala ovdje su samo neki od elemenata koji ulaze u moderni web dizajn.

Ako želite naučiti više ili trebate pomoć sa web dizajnom, kontaktirajte nas još danas za besplatno konzultiranje.

Podijelite članak: