Facebook oglašavanje: zašto bi ga trebali koristiti kako bi povećali svoj posao

Internet korisnici rade tri stvari dnevno: provjeravaju novosti, provjeravaju svoj e-mail i pretražuju Facebook. Dok većina korisnika koristi Facebook za osobne potrebe, neizbježno je da će im biti prikazani i da će se angažirati oko različitih oglasa koje također vide u svojim novostima. Ako ste vlasnik tvrtke koji gleda kako dobiti leadove i korisnike, Facebook je mjesto gdje bi trebali početi tražiti. Facebook vam omogućava da dosegnete milijune potencijalnih korisnika i uvijek je u rastu. Zadnji podaci stavljaju prosječne mjesečne korisnike na više od 2 bilijuna.

Techcrunch.com

To je puno potencijalnih korisnika. Naravno, nisu svi ti ljudi zainteresirani za vaš proizvod ili uslugu, ali koristeći Facebook napredne algoritme ciljanja, možete dosegnuti do vrlo specifične publike koja je već zainteresirana za ono što imate za ponuditi.

Pričat ćemo o tome uskoro. Za sada, definirajmo što je Facebook oglašavanje zapravo:

Facebook oglašavanje je proces plaćanja kako bi smjestili promocije i ponude proizvoda u novosti specifične, ciljane publike na Facebooku.

Pogledajmo što poduzetnici koji već koriste Facebook imaju za reći.

Po studiji eMarketer, 96% poduzetnika na društvenim mrežama smatraju Facebook najefektnijom društvenom marketing platformom u uvjetima po povratku na investiciju. (ROI).

Zapravo, Facebook sprječava rast drugih platforma po širokoj granici.

eMarketer.com

U zadnjih nekoliko godina, oglašavanje na društvenim mrežama je postalo popularnim kanalom za oglašavanje. Lako je za korištenje i u usporedi sa drugim metodama, jeftinije je i omogućava vam da pretvorite nove leadove u korisnike bez da rastežete vaš marketing budžet do granice.

Poslovanja konstantno investiraju u oglašavanje na društvenim mrežama i postizanje nevjerojatnih rezultata – neke kompanije su postigle porast do 5 puta u marketing rezultatima nakon što su se oglašavale na Facebooku.

Drugi razlog popularnosti jest činjenica da Facebook oglašavanje metode dozvoljavaju malim tvrtkama da se takmiče sa većim poslovanjima. Nije sve u tome koliko je velik vaš budžet – stvar je u tome kako dobro koristiti sve alate koji su vam na raspolaganju.

Ako razmišljate o tome da se pridružite rangovima od svih tih poslovanja koja koriste Facebook da ostvare svoj rast i porast prihoda, pokazat ću vam kako da to napravite.

Zašto Facebook oglašavanje?

Facebook je odlična platforma kako bi ostvarili rast vašeg poslovanja. Pogledat ćemo koja su četiri specifična razloga zašto bi trebali započeti sa Facebook oglašavanjem te ih pojasniti u detalje. Evo koja su to četiri razloga:

  1. Ogroman doseg i mogućnost dosega specifične publike
  2. Niski troškovi
  3. Jednostavno i brzo za početi
  4. Mnogo opcija oglašavanja

Pa započnimo.

  1. Ogroman doseg i mogućnost dosega specifične publike

Kao što sam i rekla, kroz Facebook možete doseći bilijune ljudi. Kako god, samo mala frakcija tih ljudi je zainteresirana za vaš proizvod ili uslugu.

Nije pametno oglašavati generalnoj publici ako već imate specifičan proizvod koji će samo određeni ljudi kupiti. Mogli bi završiti sa brzo potrošenim budžetom.

Ono što je odlično u vezi Facebooka jest da vam omogućava da definirate i ciljate svoju preferiranu publiku do najmanjih detalja.

Facebook oglašavanje vam omogućava da servirate svojoj publici ciljane oglase bazirane na njihovoj lokaciji, godinama, razini dohotka, povezanosti, na temelju onoga što su već označili da im se sviđa na Facebooku itd. Postoji desetine parametra koje bi mogli uključiti prilikom definiranja vaše publike i Facebook vam pomaže sa svojim preporukama.

Facebook

Ova vrsta visoko-fokusiranog ciljanja vam omogućava da dobite više konverzija po manjim troškovima u usporedbi sa ostalim metodama oglašavanja (pošto ne trošite svoj novac bespotrebno na krivu publiku).

  1. Niski troškovi

U usporedbi sa ostalim online plaćenim kanalima za oglašavanje kao što je Google AdWords, Facebook oglasi dolaze u frakciju cijene, sa minimumom od $1 po danu.

Facebook oglašavanje je posebno efektivno kod troškova kada koristite njegove napredne opcije ciljanja.

Prosječni CPC na Facebooku je oko $0.35 globalno. To znači da ćete platiti oko $1 za tri klika na vaš oglas – i ljudi koji kliknu će najvjerojatnije kupiti, ako ste izgradili svoju publiku ispravno. Lako je vidjeti zašto Facebook oglasi imaju tako velik ROI.

CPC

  1. Jednostavno i brzo za početi

Vjerojatno već imate osobni Facebook račun. Ako ste vlasnik tvrtke, vrlo vjerojatno imate postavljenu Facebook poslovnu stranicu. Stoga, kada počnete sa oglašavanjem na Facebooku bit će vam poznato sučelje.

Možete kreirati svoje prve kampanje i oglase po pitanju sati i vidjeti svoje prve rezultate za dan dva. I najbolja stvar je što ne trebate ogroman budžet – možete započeti sa malim budžetom i polako ga povećavati kako ćete zarađivati prihod od svojih oglasa.

Upravljanje sa kampanjama je stvarno jednostavno koristeći Facebook Ads Manager ili Power Editor. Power editor je malo kompliciraniji i nudi više opcija, ali možete upravljati svojim kampanjama kroz Ads Manager sa samo nekoliko klikova.

  1. Mnogo opcija oglašavanja

Jedna od najvećih prednosti koje Facebook ima nad drugim platformama je činjenica da nudi mnogo opcija oglašavanja koja možete koristiti kako bi dosegli svoju publiku. Možete započeti kreiranjem klasičnog FB tekst oglasa, iskoristiti reklamne videe ili Instagram priče da imenuju nekoliko.

U 2017. godini samo, Facebook je dodao tako puno značajka da ih je postalo teško sve pratiti: Messenger dan, Uživo video updateovi, poboljšan i izvješćivan itd.

Možete izabrati jednog od njih kako bi se oglašavali svojoj publici ili čak bolje, kombinirajte nekoliko vrsta oglasa za maksimalan efekt.

Kako započeti?

Spomenula sam kako je Facebook vodeća platforma u oglašavanju na društvenim mrežama i objasnila glavne prednosti koje možete dobiti od Facebook oglašavanja.

Niski troškovi, odličan doseg publike, jednostavnost..sve ove stvari čine Facebook odličnim mjestom za oglašavanje vašeg posla i dobivanje brzih rezultata.

Postoje dva načina na koja možete započeti Facebook oglašavanje: možete započeti sa kreiranjem vaše oglasne kampanje, mjeriti rezultat i isprobati različite stvari,  učeći i boreći se na tom putu.

Ili u drugu ruku, možete zaposliti marketing agenciju da smisli vašu Facebook marketing kampanju, postavi ju i dostavi vam natrag rezultate. Ovim načinom možete vidjeti kako vaš posao raste dok ćete vi biti fokusirani na druge stvari.

Izbor je vaš, ali u svakom slučaju, Facebook oglašavanje je dobar način za porast vašeg poslovanja. Ukoliko Vam je potrebno Facebook oglašavanje, slobodno nas kontaktirajte.

Podijelite članak:

Pretplatite se na naš newsletter