Kako izraditi Facebook Link oglase u 5 jednostavna koraka

facebook link oglasi

Facebook  Link oglasi odličan su način kojim možete privući više ljudi na svoju web stranicu i povećati broj leadova. Kod link oglasa ističu se velike slike i tekst na koji se može kliknuti, a koji će zatim ako korisnik klikne na njega, odvesti ga na bilo koju stranicu koju vi želite.

Kod odabira CTA (eng. call-to-action) gumba trebali bi razmišljati o tome da potaknete ljude da poduzmu nekakav korak, ali također i da im pomognete razumijeti koji korak bi to bio. Izbor za CTA gumbe je sljedeći: Kupite sada, Naučite više, Prijavite se, Bookirajte sada i Preuzmi.

Kako izraditi Facebook Link oglase 

Vaš Facebook Link oglas može se prikazivati u novostima na desktop i mobilnim uređajima. Pošto ljudi u prosjeku posjećuju novosti 14 puta na dan, kod izrade Facebook Link oglasa postoje neke stvari na koje bi trebali obratiti pozornost. U pitanju je slika, naslov, tekst, CTA i opis novosti. Slika je iznimno bitna kada je u pitanju reagiranje publike na vaše oglase. Koristite visoko kvalitetne slike koje će prikazati vaše proizvode ili usluge. Dobar naslov će privući pažnju publike , ali također će im i reći o čemu se radi u oglasu. Koristite kratak, jasan naslov koji će odgovarati slici koju ste izabrali. U tekstu ćete reći malo više o svojem URL-u. Pobrinite se da uvijek jasno objasnite što promovirate. CTA gumb također nemojte zaboraviti, zbog toga što ćete njime potaknuti ljude na određenu radnju. I na kraju, u opisu novosti ćete reći ljudima što mogu očekivati  kada dođu na mjesto na koje će kliknuti.

Kada izradite oglase, oni će se prikazivati na različitim mjestima na Facebooku ovisno o vašim ciljevima oglašavanja. Vaš oglas bi mogao izgledati malo drugačije ovisno o tome gdje će korisnici vidjeti vaš oglas. U alatu za izradu oglasa možete vidjeti pregled kako će vaš oglas izgledati u desktop novostima, mobilnim novostima i u desnoj kolumni.

Smjernice za izradu oglasa 

Kako bi se vaš link oglas prikazivao najbolje na svim mjestima gdje se može prikazivati, trebali bi slijediti sljedeće smjernice:

  • Tekst bi trebao sadržati 90 znakova
  • Naslov link oglasa bi trebao sadržati 25 znakova
  • Omjer slike bi trebao biti 1.91:1
  • Veličina slike bi trebala biti 1200 x 627 pixela. Koristite minimalnu širinu slike od 600 pixela za oglase koji se pojavljuju u novostima
  • Pobrinite se da nema više od 20% teksta unutar vaše slike jer bi se moglo dogoditi da vam Facebook takvu sliku ne odobri. Koristite ovaj alat kako bi vidjeli odgovara li vaš oglas kriterijima Facebooka tj. ima li vaš oglas previše teksta ili ne.

Kako bi počeli sa korištenjem Link oglasa, potrebno je slijediti sljedeće korake:

  1. Posjetite alat za izradu oglasa
  2. Izaberite “Klikovi na web stranicu” kao cilj svojeg oglasa
  3. Unesite URL web stranice koju bi htjeli promovirati
  4. Učitajte sliku za korištenje, popunite tekst, izaberite CTA gumb i svoju ciljanu publiku
  5. Izaberite budžet oglas

Zaključak 

Sa Facebook Link oglasima olakšat ćete cijeli proces dosezanja do vaše stranice, privući ćete pažnju publike, a i publika će zasigurno reagirati zauzvrat!

Biti će jednostavno doći do vaše stranice, zbog toga što je na cijeli oglas moguće kliknuti, tako da će ljudi biti preusmjereni na vašu web stranicu bilo da kliknu na sliku ili na tekst.

Pažnju ljudi možete privući sa istaknutim video zapisima, slikama ili slikovnim karuzelima u svojim link oglasima. I na kraju, kako bi publika reagirala, bit će potrebno izabrati gore navedeni CTA gumb koji će odgovarati vašem cilju te će potaknuti ljude da poduzmu određen korak.

Ukoliko imate bilo kakva pitanja o Facebook Link oglasima ili možda trebate izradu jednog, slobodno nas kontaktirajte!

Podijelite članak: