Kako funkcioniraju Facebook Lead oglasi?

facebook lead oglasi

Sa Facebook Lead oglasima korisnici su u mogućnosti popuniti formu sa samo nekoliko klikova, a vi ćete zauzvrat sakupiti informacije. Kada koristite lead oglase, oglašavate se ljudima koji su već zainteresirani za vaš posao, odnosno publici koju vi izaberete. Pomoću Facebook Lead oglasa vaša će se publika lakše prijaviti za više informacija ili zatražiti nešto od vašeg posla. Lead forme su visoko prilagodljive, tako da s lakoćom možete prikupiti sve informacije koje su vam bitne za vaš posao.

Kako funkcioniraju Facebook Lead oglasi 

Kada će potencijalni korisnik vidjeti vaš oglas na Facebook-u moći će se prijaviti za više informacija ili zatražiti nešto od vašeg posla – npr. cijenu, newsletter, informacije o proizvodu i još puno toga. Kada će kliknuti na vaš oglas, odmah će vidjeti formu koja je već ispunjena sa informacijama koje je podijelio sa Facebook-om – npr. ime, e-mail adresa ili broj mobitela. Zbog ovoga će cijeli proces ispunjavanja forme biti brz i točan! Naravno, onaj tko će popunjavati formu uvijek može urediti informacije prije nego što klikne na opciju “pošalji”.

Lead oglasi čine vezu između vas i vaših korisnika još bržom. Također, lead oglasi će zahtijevati od vas da uključite link na pravila o privatnosti vaše tvrtke. Sve informacije koje se dobe putem forme idu vama, samo kada osoba klikne na opciju “pošalji”. Oglašivačima nije dozvoljeno da dijele ili prodaju informacije bilo kome. Postoje i neka ograničenja u vezi pitanja koja možete pitati ljude u formi.

Lead oglasi su odličan izbor, zbog toga što se ljudi mogu prijaviti za ono što bi ih interesiralo! Također, lead oglasi vam omogućuju da se manje oslanjate na web-bazirane forme za prijavljivanje i da s lakoćom ostvarite prijave, pretplate na newsletter i još puno toga.

Također, sve kontakt informacije se mogu iskoristiti za izradu Custom Audience-a i Lookalike Audience-a.

Postoje odlični načini na koje možete koristiti lead oglase. Lead oglasi mogu vam poslužiti za prijave na newsletter za trenutne korisnike ili za dobivanje informacija o novim korisnicima. Također, ovi oglasi su dobar način za edukaciju, financijske ili profesionalne usluge. Za e-commerce poslovanja, lead oglasi mogu poslužiti za ponude, kupone i druge vrste ponuda. Uzmimo za primjer turističku agenciju. Turistička agencija može ponuditi informacije o novim proizvodima/ponudama, popustima i još mnogo zanimljivih stvari.

Studije slučaja

Real Madrid

Legendarni španjolski nogometni klub smanjio je svoje troškove po leadu za 70 % sa taktičkom Facebook kampanjom i generirao 2.4 milijuna leadova. Cilj je bio ući na nova tržišta i generirati leadove u 17 zemalja sa serijama neodoljivih lead oglasa.

Sa preko 105 milijuna ljudi kojima se sviđa njihova stranica, jasno je da Real Madrid ima publiku na Facebook-u. Međutim, kako bi generirali leadove u drugim zemljama sa manjim angažmanom, klub je odlučio raditi sa Facebook Marketing Partner AdGlow-om kako bi sproveo strategičku kampanju u trajanju od 3 mjeseca.

Kampanja se sastojala od ključnih događanja u kalendaru kluba, kao što je finale Lige Prvaka. Također, klub je koristio različite formate oglasa, uključujući lead oglase, oglase fotografija i A/B testove kako bi optimizirali kampanju.

Koristili su i Lookalike Audience iz različitih izvora, uključujući i bazu podataka kluba, fanove Real Madrid-a, individualne igrače i tako dalje.

DigitalMarketer 

DigitalMarketer je marketing edukacijska tvrtka. Brand koristi DigitalMarketer HQ proizvod kako bi trenirali timove, profesionalce i agencije. Zbog toga što dijele najnovije marketing savjete, alate i tehnike pomažu poslovanjima da rastu brže.

DigitalMarketer izgradio je svoj posao kroz generaciju leadova ostvarujući 60 % završnu stopu na leadove sa Facebook-a i 80% manji trošak po leadu.

Cilj im je bio više leadova, ali da zadrže svoj trošak po leadu relativno malim. Htjeli su izložiti svoje članke i alate za učenje na svojim stranicama što većem broju ljudi. Izradili su lead oglase, tražeći od ljudi da ispune formu kako bi naučili više o svojoj najboljoj publici te kako bi ih mogli efikasnije doseći.

Tvrtka je targetirala svoje oglase ljudima koji su bili stariji od 20 godina i koji su živjeli u US, Uk, Australiji, Kanadi i Italiji.

Zaključak

Facebook Lead oglasi odličan su izbor zbog jednostavnih formi koje će ljudi s lakoćom ispunjavati te zbog toga što su korisni za posao!

Sa Facebook Lead oglasima možete:

  • Prilagoditi formu(kako bi dobili samo one informacije koje su bitne za vaš posao)
  • Povećati broj upita(e-mail pretplate, prijave, registracije, narudžbe i još puno toga)
  • Dobiti lead informacije od ljudi koji su iskazali neku namjeru

Ukoliko imate bilo kakva pitanja u vezi Facebook lead oglasa ili vam je potrebna izrada jednog, slobodno nas kontaktirajte!

Podijelite članak: