Facebook ili YouTube za bolji SEO

Svaki dan se gleda na stotine tisuća online video zapisa, također znamo da ima više od 750 milijuna korisnika Facebooka. Očito je da su YouTube i Facebook kvalitetne marketing platforme koje mogu pomoći Vašoj tvrtci kroz dijeljenje sadržaja, povećanju rankinga na tražilicama, povećanju prodaje te umrežavanju.
 
Međutim postavlja se pitanja što je bolje za SEO: Facebook ili YouTube? Poznata je stvar da je dobro podijeliti bilo koji relevantan YouTube link na Facebook poslovnoj stranici, ali da li se to radi zbog toga jer je krajnji cilj da se proširili glas o YouTubeu video zapisu ili zato da bi poboljšao SEO samog video zapisa, tj. ako ga objavimo na Facebooku da li je veća mogućnost da će taj link biti pronađen i indeksiran od pretraživača nego ako ga samo objavimo na YouTubeu? Također je zanimljivo pitanje koje su prednosti YouTube video zapisa u odnosu na Facebook video zapise.
 
Prednosti YouTube video zapisa za SEO
Veća je vjerojatnost da će korisnici koji traže video zapisi otići na Youtube i tamo raditi pretraživanje nego to isto traženje raditi na Facebooku.
 
YouTube video zapisi imaju više pregleda nego video zapisi na Facebooku.
 
Vrlo je jednostavno za korisnike da podijele YouTube video zapise na drugim popularnim društvenim mrežama, kao što je Facebook, što u konačnici znači da se kreira više linkova koji omogućuju da Vaš video zapis bude pronađen od korisnika. Facebook video zapise možete podijeliti unutar Facebooka.
 
Kada su novi video zapisi postavljeni, YouTube obavijesti sve korisnike koje su se pretplatili na taj kanal.
 
Na Youtube je vrlo jednostavno dodati linkove na vanjske stranice koje vode korisnike na Vaše ostale online profile, kao što je npr. Vaš web stranica i sl.
 
Prednosti Facebook video zapisa za SEO
Video zapisi u Facebooku se mogu tagirati što ima omogućuje da se prikazuju na Facebook stranicama Vaših prijatelja (ovo se isto može dogoditi ukoliko se YouTube video linkovi dijele pomoću Facebooka).
 
Video zapisi na Facebooku mogu lakše postati viralni nego na YouTubeu zbog toga jer se video zapisi na Facebooku mogu Likeati.
 
Ukoliko koristite video zapise kao jedan od elemenata Vaše marketing strategije za društvene mreže, tada se YouTube nameće kao bolji izbor od Facebooka za SEO. Međutim u mnogim strategijama za video marketing koriste se YouTube i Facebook zajedno da bi došlo do sinergijskog učinka.

Podijelite članak:

Pretplatite se na naš newsletter