Savjeti za korištenje Facebook Canvas oglasa

facebook canvas oglasi

Facebook Canvas oglasi vam pomažu da postignete bilo koji cilj, zbog toga što vam pružaju u potpunosti prilagodljivo digitalno mjesto na kojem možete izgraditi multimedijalne priče.

Canvasi otkrivaju novo iskustvo gdje možete koristiti miks video zapisa, slika, teksta i CTA (eng. call to action) gumba pomoću kojih ćete izgraditi predivan i efikasan brand i iskustvo sa proizvodom na mobilnom uređaju.

Unutar Canvasa, ljudi će uživati jer će s lakoćom moći prolaziti kroz digitalne priče. Moći će s lakoćom listati kroz karusele slika, vidjeti panoramske slike te ih zumirati kako bi vidjeli detalje i još mnogo toga. Zbog ovoga će Canvas iskustvo biti angažirajuće na način na koji mobilne stranice nisu. Canvas koristi tehnologiju koja čini da se slike i video zapisi brzo učitaju na Facebook-u. Canvas se učitava 10 puta brže nego standardna mobilna web stranica.

Canvas je iskustvo samo za mobilne uređaje i funkcionira na Android-u i iOS-u.

Ako imate pristup Power Editoru možete započeti sa izradom Canvasa.

Kako izraditi Canvas oglase

Prije nego što počnete sa izradom Canvas oglasa odlučite kakvo iskustvo želite stvoriti ljudima. Također, priredite si sve kreativne dodatke koje ćete koristiti, kao što su slike i video zapisi. Razmislite o tome hoćete li koristiti Canvas template-e. Canvas template-i su svima jednostavni za korištenje.

Četiri template-a između kojih možete birati i savjeti kako ih koristiti

  • Privucite nove korisnike – ovaj template je optimiziran za ciljane korisnike i zamjenjuje landing stranicu na vašoj web stranici, tako što će odvesti zainteresirane ljude direktno iz Canvas-a do vaše stranice za prijavu, pretplatu ili kupnju. Ovaj template za dobivanje novih korisnika funkcionira najbolje sa nekoliko komponenti (slike, tekst, video zapisi), sažetom porukom i jakim CTA gumbom. Ako koristite kolekciju sa Canvasom i imate najmanje četiri slike, preporuča se da koristite slike kao sličice (eng. thumbnails).
  • Prodajte proizvode: Grid Layout – ovaj template inspirira mobilni šoping; kombinira komponente Canvas-a ili sa vašim katalogom u kolekciji ili sa vašim manualnim izrađenim katalogom. Optimiziran za prodaju, ovaj template cilja publiku koja je najviše zainteresirana za vaše proizvode.
  • Prodajte proizvode: Lifestyle Layout – ovaj template je spojen sa Facebook-ovom kolekcijom formata za oglase te pruža ljudima mogućnost istraživanja vaših proizvoda, tako što se proizvodi ističu u lifestyle slikama. Kada koristite ovaj layout, možete označiti proizvode u lifestyle slikama iz vašeg kataloga te ćete time pružiti interaktivno šoping iskustvo.
  • Predstavite svoj brand – ovaj template podiže svijest o brandu kroz Canvas. Najbolje odgovara za situaciju kada želite ispričati priču. Pobrinite se da je vaša ključna poruka jasna i konzistentno dostavljena. Također, možete koristiti sličice iz kolekcije kako bi ispričali različite dijelove priče na kreativan način.

Izradite Canvas template, prilagođen Canvas ili prilagođen Canvas sa svoje stranice 

Svoje Canvas oglase možete izraditi u Ads Manager-u ili sa svoje stranice.

Kako bi izradili Canvas template, potrebno je slijediti sljedeće korake:

  1. Otići u Ads Manager
  2. Kliknuti na “Create Ad”
  3. Izaberite cilj koji podržava Canvas, kao što su Promet ili Konverzije. Zatim je potrebno imenovati kampanju i nastaviti dalje
  4. Izaberite publiku za svoj oglas, mjesto gdje će se oglas prikazivati, budžet i raspored
  5. Nastavite dalje
  6. Izaberite format svojeg oglasa. Format oglasa koji izaberete će odrediti koji template-i su dostupni. Ako izaberete format sa kolekcijom, automatski izabirete Canvas preko cijelog zaslona i možete preskočiti sljedeći korak
  7. Označite okvir za “Add a fullscreen Canvas”
  8. Ispod “Create New”, vidjet ćete tri template-a. Izaberite onaj koji želite izraditi i kliknite na “Use Template”
  9. Dodajte svoje slike, video zapise, tekst i URL
  10. Kako bi vidjeli Canvas, kliknite na “Preview on Mobile”
  11. Kako bi zatvorili Canvas template graditelja, kliknite na “Done”
  12. Nakon što ste gotovi, kliknite na “Place Order”

Za izradu prilagođenog Canvas-a, potrebno je slijediti sljedeće korake:

  1. Otiđite u Ads Manger
  2. Kliknite na “Ads”
  3. Kliknite na “+Create”
  4. Izaberite cilj koji podržava Canvas, kao što su Promet ili Konverzije. Zatim je potrebno imenovati kampanju i nastaviti dalje
  5. Izaberite publiku za svoje oglase, budžet i raspored te nastavite dalje
  6. Izaberite svoj format za oglase – karusel, slika, video zapis, slideshow ili kolekcija. Ako izaberete format sa kolekcijom, automatski izabirete Canvas preko cijelog zaslona i možete preskočiti sljedeći korak
  7. Označite okvir za “Add a fullscreen Canvas”
  8. Kliknite na “Use the advanced Canvas builder”
  9. Kliknite na “Open blank Canvas” u Canvas graditelju
  10. Upišite ime za svoj Canvas, izaberite komponente koje želite dodati i izaberite način na koji želite da odgovaraju mobilnom zaslonu te kliknite na “Save”
  11. Kako bi vidjeli svoj Canvas ili dozvolili nekome drugome da ga pregleda, kliknite na “Preview” ili na “Share”
  12. Kliknite na “Finish”.

Kako bi izradili prilagođen Canvas sa svoje stranice, potrebno je slijediti sljedeće korake:

  1. Otiđite na stranicu koja će biti asocirana sa oglasom
  2. Kliknite na “Publishing Tools”
  3. Kliknite na “Canvas”
  4. Kliknite na “+Create”
  5. Kliknite na “Open blank Canvas” u Canvas graditelju
  6. Upišite ime za svoj Canvas, izaberite komponente koje želite dodati i način na koji želite da odgovaraju mobilnom zaslonu te kliknite na “Save”
  7. Kako bi vidjeli svoj Canvas ili dozvolili nekom drugome da ga pregleda, kliknite na “Preview” ili na “Share”
  8. Kliknite na “Finish”

Studije slučaja 

Trentino Marketing 

Trentino Marketing je koristo kombinaciju video oglasa, karuselnog formata i Canvasa kako bi podigao svijest o brandu, dosegao nova tržišta i ohrabrio ljude da posjete Trento provinciju. Ostvarili su 4.2x porast u pregledanim ponudama za praznike, 18.4 % porast u organskom prometu na ključnim riječima branda nakon kampanje, 13 milijuna ljudi je doseglo do njih iz Europe i US-a u 4 mjeseca i 1.5 milijuna ljudi je vidjelo video zapise u cijelosti.

Trentino Marketing je imao dva jasna cilja:

  1. Povećati broj posjetitelja i turista koji putuju u Trentino područje
  2. Povećati prosječnu potršnju na praznike

Trentino Marketing je koristio različite vrste oglasa. Nekoliko prvih faza se fokusiralo na izgradnju svijesti o brandu, generiranje leadova i inspiriranje ljudi da posjete Trentino. Kratki, oku uhvatljivi video zapisi bili su savršen način za prikazivanje planina i krajolika Trentino regije.

U sljedećim fazama, Trentino Marketing je preusmjerio karuselne oglase ljudima koji su pokazali interes ili sa pregledavanjem video zapisa u određenom vremenu ili sa time što su kliknuli negdje kroz glavnu web stranicu. Karuseli su prikazivali različite vrste praznika, kao što je bicikliranje, skijanje, talijanski način života ili praznici koji su bili ispunjeni aktivnostima povezanim sa vodom.

U završnim fazama kampanje, Trentino je koristio pet različitih Canvasa u tri različita jezika kako bi potaknuo konverzije. Ovdje još jednom možemo vidjeti bitnost Canvasa kao oglasa koji se prikazuje preko cijelog zaslona, interaktivan je te sa svojim multimedijalnim iskustvom poziva publiku da istraži što se nudi te priča priču o brandu, tvrtci ili u ovom slučaju – lokaciji.

Trentino je koristo miks Canvasa, karusela i video oglasa te je time ostvario ogroman uspjeh!

Fred Olsen Cruise Lines

Ova popularna kruz tvrtka koristila je Facebook Canvas oglase kako bi podijelila predivne destinacije za kruz diljem cijeloga svijeta te je uspješno povećala prihod za 6x i povećala je posjete web stranice za 23 %.

Fred Olsen je imao za cilj izraditi bogato iskustvo za nove korisnike i za već postojeće korisnike. Kako bi to ostvario, eksperimentirao je sa Facebook Canvas-om.

Tvrtka je koristila Canvas formate koji su omogućili dijeljenje znanja o putovanju i prikaz slika prekrasnih destinacija iz cijeloga svijeta. Publika ove tvrtke smatrala je da je sadržaj koristan i angažirajuć, što je pomoglo u izgradnji interesa i privlačenju prometa na web stranicu.

Proizvodi koje su koristili su oglasi, Canvas, desktop novosti i mobilne novosti.

Zaključak 

Facebook Canvas oglasi su odličan način za pružanje kvalitetnog iskustva vašim korisnicima. Sa Facebook Canvas oglasima, ljudi mogu uživati u video zapisima i slikama, listati kroz karusele, istraživati lifestyle slike sa označenim proizvodima i to sve u samo jednom – oglasu!

Također, ove oglase je iznimno jednostavno za izraditi. Možete koristiti već gotove template ili izraditi prilagođene, vlastite canvase. Canvasi su dizajnizrani za mobilne uređaje te se učitvaju do deset puta brže nego standardne mobilne web stanice. I što je još bolje, Facebook Canvas oglasi su odlični za bilo koji cilj – od toga da privučete nove korisnike, inspirirate mobilni šoping ili podignete svijest o vašem brandu! Ukoliko imate bilo kakva pitanja u vezi ovih oglasa ili pak trebate izradu jednog, slobodno nas kontaktirajte.

Podijelite članak: