ERP

ERP (eng. Enterprise Resource Planning) je informatički sustav koji vam pomaže efikasnije voditi vašu tvrtku. OxiAdmin ERP system je pogodan za tvrtke svih veličina, a pomoću njega možete voditi vaše financije, nabavu, inventar, ljudske resurse, planiranje projekata, prodaju i još mnoge druge funkcije.

Najveće prednosti OxiAdmin ERP software-a su:

  • povećanje efikasnosti kroz automatizaciju procesa
  • smanjivanje troškova zbog smanjene količine vremena potrebne za izvršavanje procesa
  • pregled kompletnog poslovanja u realnom vremenu
  • umjetna inteligencija koja vam pomaže kod donošenja odluka

Današnja tehnologija omogućuje veliku automatizaciju procesa koja još uvijek nije u potpunosti zaživjela u svakom poduzeću. Ako se u vašoj tvrtci još uvijek većina poslova obavlja kroz nekoliko softvera ili uopće ne koristite softver tada je vaša tvrtka idealan kandidat za povećanje efikanosti kroz automatizaciju procesa unutar OxiAdmin ERP sustava.

Smanjivanje troškova se postiže kroz uštedu vremena koje je potrebno da bi se procesi odradili od početka do kraja. Uvođenje sustava kod pojednih klijenata pokazalo je smanjivanje i do 200% vremena u pojedinim odjelima.

Najveći nedostatak kod postojećih sustava je što nemate sve informacije u realnom vremenu, a da bi ih dobili morate čekati po nekoliko dana. U OxiAdmin ERP sustavu sve informacije o vašem poslovanju možete dobiti na par klikova.

Umjetna inteligencija može uvelike doprinjeti vašom poslovanju zbog lakog uočavanja uzoraka i automatizacije poslovanja sukladno tim uzorcima. Npr. možemo pratiti što sve vaše poduzeće naručuje od vanjskih dobavljača i zbog kojih parametara dolazi do te narudžbe te predvijeti unaprijed kada će vam određena sirovina trebati i automatski ju rezervirati ili naručiti kod dobavljača. Na taj način uvelike se smanjuju troškovi zalihe. Ovo je samo jedan primjer kako se umjetna inteligencija može iskoristiti, a u svakom poslovanju ima na desetke procesa koji se s UI mogu ubrzati.

5 lakih koraka kod uvođenja ERP systema u vaše poduzeće:

  1. Istraživanje postojećeg stanja u tvrtci i modeliranje postojećih poslovnih procesa
  2. Prijedlozi za optimizaciju poslovnih procesa
  3. Prilagođavanje OxiAdmin ERP sustava poslovnim procesima u vašoj organizaciji
  4. Testni period rada
  5. Početak rada u OxiAdmin ERP sustavu

Istraživanje postojećeg stanja u tvrtci nam omogućuje da vidimo koji su trenutačno procesi u vašoj tvrtci. Proces je radnja koja ima svoj ulaz (input) i svoj izlaz (output), a može započeti na nekoliko načina. Npr. kada vam dođe nova narudžba u tvrtku tada se unutar vaše tvrtke pokreću određeni procesi kojima je cilj ispuniti tu narudžbu.

Nakon što popišemo i detaljno modeliramo sve poslovne procese u vašoj organiziciji radimo prijedlog optimizacije procesa tj. kako da brže dođete do outputa vašeg procesa.

Treći korak je prilagođavanje gotovih modula OxiAdmin ERP sustava, procesima koji su najoptimalniji za vašu tvrtku. Bez obzira koliko vam poslovanje vaše tvrtke izgledalo komplicirano ono se uvijek može preslikati u ERP sustav.

Četvrti korak je testni period unutar kojega se vaši zaposlenici upoznaju sa sustavom.

Peti korak je prebacivanje kompletne tvrtke na OxiAdmin ERP sustav.

Kontaktirajte nas još danas!

VRH