E-mail marketing alati

U jednom kratkom periodu, mnoge tvrtke su smanjile svoje oslanjanje na e-mail marketing, a zamjenu su pronašle u društvenim mrežama.

Vrlo brzo se pokazalo da platforme društvenih mreža mogu promijeniti svoja pravila preko noći, što je nešto nad čime mi nemamo kontrole. Ovdje uskače e-mail marketing, koji je rezultirao snažnim povratkom i sada se smatra jednim od najsigurnijih i najpouzdanijih dugoročnih komunikacijskih medija koje poslovanje može imati.

Većina glavnih marketinških stručnjaka se slaže oko sljedeće stvari. Ukoliko će njihova tvrtka trebati platiti Facebook-u dijeljenje marketinške poruke s vlastitim sljedbenicima, onda će rađe uložiti taj novac u to da dobe sljedbenike za vlastitu bazu podataka, odakle će im lakše slati novosti.

Osim toga, odličan newsletter uvijek može uključivati gumb za društveno dijeljenje. Stoga,  marketing baza podataka se još uvijek može integrirati s društvenim medijima. Postoji nekoliko dostupnih alata za e-mail marketing koji mogu postići personalizaciju temeljenu na pravilima.

ClickDimensions  odličan je za prikazivanje kampanja na automatskom pilotu i integraciji s vašim CRM sustavima. Ovaj alat koristi automatizaciju koja se temelji na odgovorima korisnika na e-mailove ili za stranice koje korisnici posjećuju na vašoj web stranici. Ovo je malo naprednija opcija od nekih opcija koje ću spomenuti kasnije, jer također sadrži i SMS okidače.

MailChimp se razvio od sustava koji šalje personalizirani newsletter sa jednostavnim spajanjem pošte na sustav koji sada može povezati vašu online trgovinu radi analize kupovnih podataka kupaca. Može predvidjeti koje bi to ostale proizvode kupac želio kupiti, a zatim može poslati odgovarajuće preporuke proizvoda putem e-maila. Također, može upotrebljavati okidače na temelju pravila, tako da se pošalju relevantni e-mailovi kada korisnici napuste proces kupnje.

Ovo će ih podsjetiti na isti proizvod i na druge relevantne ponude koje možete imati. Integriranjem pretplatničkih profila, vaše marketinške kampanje mogu zapravo odrediti glavne korisnike prema njihovim razgovorima i različitim načinima mjerenja lojalnosti.

HubSpot je usluga automatizacije e-maila koja uključuje analitiku i razne alate za hvatanje novih korisnika. Pomaže vam da bazu podataka pretvorite u više ciljanih segmenata. Ova usluga je popularna zbog sposobnosti da uhvati kako se vaši korisnici ponašaju tijekom pretraživanja, što je odličan način segmentiranja potencijalnih korisnika prema podacima koji sugeriraju korisničke namjere.

Infusionsoft je dobar primjer usluge koja nudi e-mail marketing, ali također djeluje i kao CRM sustav koji analizira ponašanje korisnika kako bi osigurao vodeće preporuke i automatizaciju marketinga koji će ciljati relevantne segmente.

Također, nudi mogućnost ručnog manipuliranja podacima koji odražavaju sve izvanmrežne ili telefonske transakcije, koje se možda ne bilježe putem online košarica za kupnju, pritom, integrirajući širok raspon korisničkih podataka za svestranu poslovnu operaciju.

Popis e-mail rješenja se nastavlja, a najbolje bi bilo da vi učinite svoje istraživanje za rješenje. Nakon što dobite jasnu ideju o vašim poslovnim potrebama, vidjet ćete da postoji više alata za personalizaciju koji se temelje na analizi podataka, a ne na pravilima.

Ukoliko zatrebate pomoć oko e-mail marketinga, slobodno nas kontaktirajte još danas.

Podijelite članak: