Moć društvenih medija kao platforme

Prije nego što spomenemo zašto je moć društvenih medija kao platforme izvrsna za distribuciju marketinškog sadržaja, objasnit ćemo što se podrazumijeva distribucijom.

Što točno objavljujete?

Kao poduzeće trebate navoditi korisnike na vaš sadržaj kako bi on bio čitan i korišten. Nažalost se to ne događa samo od sebe. Trebate zadobiti njihovu pažnju pored tisuće promidžbenih poruka koje svakodnevno pročitaju.

Razne marketinške strategije ( također i Content Strategy) omogućuju da vaš sadržaj dođe do pravih korisnika.U oba smjera mogu se  koristiti i društveni mediji. S jedne strane, možemo doći do naših pratitalje i pretplatnika putem izravne veze i proširiti našu mrežu. Drugo, pomoću ključnih riječi u našim postovima možemo omogućiti korisnicima da nas bolje pronađu.
Moramo predstaviti sadržaj kao most između nas kao tvrtke i korisnika. Za korisnike sadržaj služi kao odgovor na vaša pitanja u pretraživanju. Za tvrtku, sadržaj služi kao izvor informacija o poslovanju. Naš se sadržaj uvijek mora prikazivati ​​kada ga korisnici pretražuju.

Zato moramo znati koje alate moramo koristiti kako bismo osigurali da se naš sadržaj pojavi u rezultatima pretraživanja. Kreirani sadržaj bi stoga trebao tematski biti blizak korisniku.

Najbitnije društvene mreže za vaše poduzeće:

Facebook Business Page

Facebook Business Page u današnje vrijeme treba biti osnovni dio vašeg marketing plana. Uostalom, posjećivanje Facebook stranice često je prva stvar koju mogući klijenti rade prilikom ispitivanja robne marke. Na taj se način možete povezati s publikom i ostaviti dobar prvi dojam. Prema najnovijim statistikama, Facebook ima preko 2 milijarde aktivnih korisnika, a oko 65 milijuna tvrtki ima svoje stranice na Facebooku. Ovi podaci sami pokazuju da je to odlična ideja za postavljanje Facebook stranicu tvrtke i koristeći ga kao kanal doći do Vaše ciljane publike.

Pinterest

Izradite popis riječi za pretraživanje svoje tvrtke ili proizvoda. Zapamtite, mi kao profesionalaci povremeno upotrebljavamoi tehničke riječi koje korisnici ne bi nužno koristili.

Pinterest je alat za pretraživanje u kojem tekstovi igraju važnu ulogu za broj posjetitelja itd. Pobrinite se da vaši pinterest boardovi imaju smisla. Jelo i piće su najveće kategorije na Pinterestu.

Imajte na umu da vaš Pinterest profil ne bi trebao biti vezan uz vas osobno već vaše poduzeće i potencijalne korisnike. To ćete postići tako da oblikujete svoje ploče tako da su vaši postovi zanimljivi i korisni posjetiteljima.

Instagram

Prilikom eksperimentiranja s različitim vrstama sadržaja možete odrediti svoju strategiju za Instagram. Najvažnije je vidjeti kako vaši pratitelji reagiraju na određeni sadržaj. Kada vidite kako reagiraju na sadržaj, znat ćete kako nastaviti i kako ne.

Vizualna komunikacija je vrlo važna na webu i Instagram je savršen primjer vizualne platforme. Važno je uložiti malo vremena da pronađete način na Instragramu koji će vam pomoći postići svoje ciljeve na način koji vam najbolje odgovara.

LinkedIn

LinkedIn je savršen za tvrtke koje žele doći do stručnjaka u svom području. Na LinkedIn-u imate mogućnost distribucije sadržaja. To mogu biti infographics, articles, statistics, etc. LinkedIn je platforma koja vam omogućuje da pratite svoje natjecanje. S druge strane, možete naučiti nove savjete i tehnike ako imate stručne vodiče.

Imate i mogućnost izrade oglasa. To će vam olakšati promoviranje vaše tvrtke i postizanje prave publike u pravo vrijeme.

Google+

Google + nudi slične mogućnosti kao i druge platforme društvenih medija. Ali posebna prednost G + su skupine. Možete se pridružiti različitim skupinama, javnim i privatnim.

U javnim skupinama uglavnom su korisnici koji se vama žele obratiti. Oni traže informacije o temama od interesa. Ili traže informacije o uslugama i proizvodima za koje su zainteresirani.

U zatvorenim skupinama možete pronaći stručnjake ili kolege. Te skupine služe kao inspiracije i također za učenje.

Twitter

Twitter je platforma na kojoj je riječ o izravnoj komunikaciji s korisnicima i posjetiteljima. Naravno imate opciju za distribuciju sadržaja, ali postovi i komentari su važniji.

Na Twitteru publika je glasnija, češće govori svoje mišljenje, bilo pozitivno ili negativno. Najvažnija stvar za tvrtke je da oni pokušavaju odgovoriti na sve komentare. To se odnosi na manje i veće tvrtke, Twitter se ponekad smatra službom za korisnike.

Zaključak

Društveni mediji izvrsno su mjesto za širenje sadržaja. Kao i kod stvaranja tvrtke, kod stvaranja strategije za društvene mreže u fokusu treba držati krajnjeg korisnika. Kako to možete postići? Napravite analizu svoje publike. Saznajte što su njihove preferencije. Ne samo ono što žele kupiti, već i ono što koriste društvene medijske platforme, koliko često i za što. Bit ćete sigurni da ćete pronaći svoju publiku u jednom od stotina dostupnih društvenih medija, a ako vam je potrebna pomoć, slobodno nas kontaktirajte.

 

Podijelite članak:

Pretplatite se na naš newsletter