Društvene mreže: Twitter

140 znakova teksta može imati iznenađujuće veliki utjecaj. Od predsjednika koji se povezuje s biračima do najnovijih vijesti o padu aviona, Twitter je postao vitalni, najnoviji izvor vijesti za svjetske trenutne događaje.

Evo zašto je Twitter važan i kako se može iskoristiti za postizanje ciljeva vaše tvrtke. Twitter je društvena mreža na kojoj korisnici objavljuju, imaju interakciju sa porukama poznatim kao „tweets“ koji su ograničeni na najviše 140 znakova.

Korisnici mogu razmjenjivati slike, GIF-ove, videozapise i druge vrste medija svojim tweetovima, ali većina ih je obično tekstualno usmjerena. Mnogi također u svoje objave uključuju linkove kako bi privukli korisnike na članak ili neki drugi resurs.

Slavne osobe, mediji i tehnološka industrija su neki od najaktivnijih glasova na Twitteru, ali publika uključuje široku mješavinu demografskih podataka od korisnika do tvrtki svih veličina. Prednost kod ovog kanala jest da možete tweetati bilo kome, od slavnih osoba do izvršne vlasti na društvenoj mreži.

Twitter je otvorio novu razinu pristupačnosti između pojedinaca visokih profila ili tvrtki i redovitih korisnika. Prednost ovoga jest što korisnici sada imaju sposobnost držati vladu i tvrtku odgovornima. Nažalost, tu je velik broj neželjenih poruka, botova i trolova koji su aktivni što može dovesti do uznemiravanja.

Jedan od najboljih načina za korištenje usluge kao što je Twitter jest za posao kako bi pružili korisničku uslugu na platformi. Potrudite se dati do znanja korisnicima da vaša organizacija na Twitteru vidi pritužbe u službi za korisnike, time što će riješiti pitanja i zabrinutost na platformi, a potom to premjestite izvanmrežno kada je potrebno.

Twitter također djeluje kao utičnica za komentiranje onoga što se događa u svijetu u stvarnom vremenu, osobito kad su u pitanju događaji uživo, poput Oscara, konferencije ili TV emisije. Poznato kao „tweetanje uživo“, vaša bi robna marka trebala dodati vrijedan dijalog razgovorima koji se događaju na Twitteru oko događaja koji su glavni i specifični za pojedinu djelatnost.

Dodavanjem perspektive svoje tvrtke na događaj, povećavate vjerojatnost da će drugi otkriti vaše tweetove i saznati više o vašem poslovanju po prvi put. Korištenje Twittera da biste otkrili što govori vaša publika je još jedan najbolji slučaj upotrebe ove društvene mreže. Poslušajte što korisnici govore o vašem poslu, konkurenciji i industriji u cjelini. Ovo može pružiti vrijedne uvide.

Osim dijeljenja sadržaja s profila vaše tvrtke, mogućnost da imate jedan-na-jedan dijalog s korisnicima na Twitteru je jedan od najvažnijih aspekata mreže za poslovanje. Na mnoge načine, Twitter može pomoći da humanizirate vašu robnu marku. Možete se obratiti pojedincu kao tvrtka te mu možete ilustrirati kakvu interakciju vaša organizacija odabire sa korisnicima. Svaka javna interakcija na Twitteru je marketinška prilika.

Usporedite to sa interakcijom s korisnicima preko e-maila ili preko telefona gdje nitko ne može vidjeti vaše vještine s poslom. Posjetite Twitter kako biste vidjeli kako druge tvrtke u vašoj i izvan vaše industrije koriste društvene mrežu za trajni utjecaj na bazu klijenata.

Ovako možete vidjeti neke odlične primjere i primijeniti ih. Ako zatrebate bilo kakvu pomoć sa Twitterom, slobodno nas kontaktirajte.

 

Podijelite članak: