Društvene mreže – odluke

Vier Arten für die Distribution von Inhalten auf Social Media

Nakon što ste izabrali blog platformu, trebali bi razmotriti koje društvene mreže želite koristiti. Postoji mnogo mogućnosti, a usluge s kojima odlučiti ići dalje ovisit će o ciljanom tržištu kao i o vašem proračunu.

Facebook stranica je zdrava investicija za bilo koju tvrtku koja cilja prosječnog potrošača, a Facebook stranice također mogu lako integrirati s blogovima.

Twitter je izvrstan alat za prikupljanje informacija i interakciju s prosječnim potrošačima, ali zahtjeva puno posla za održavanje popularnog profila. Mnoge tvrtke imaju Twitter, uglavnom za rješavanje pitanja i pritužbi klijenata.

Google+ možete tretirati isto kao Facebook, tako da postavite stranicu tvrtke i profil ili ga možete koristiti kao Twitter – za održavanje razgovora. Jedina stvar koju trebate zapamtiti za Google+ jest da postavite Google+ autorsko pravo za svoj blog i njegove autore. Tako da se sadržaj povezuje zajedno s Google-om.

YouTube je neka vrsta tražilice. Ako ste spremni ulagati u produkciju videozapisa, postavljanje YouTube kanala i objavljivanje relevantnih video materijala, ovo može biti odličan marketinški alat. Ne zaboravite da je YouTube popunjen sa nekim, manje važnim elementima.

Postoji i nekoliko drugih društvenih mreža i društvenih platforma za objavljivanje koje su vrijedne razmatranja, uključujući: Pinterest, Linkedin i tumblr.

Usluge za društveno dijeljenje u koje odaberete investirati će ovisiti o tome gdje će se vaša ciljana publika nalaziti i kako će upotrebljavati web. Ako imate visoko djeljiv sadržaj koji apelira na široku javnostFacebook, Twitter i Pinterest mogu biti dobra fokusirana područja.

Ako je vaš sadržaj više profesionalne prirode, Linkedin može biti bolja opcija. Kod odabira društvenih platforma na koje se treba fokusirati, razgovarajte s marketinškim odjelom i saznajte koje su platforme već uključene u online marketing strategiju tvrtke.

Ako zatrebate bilo kakvu pomoć oko odabira društvene platforme za predstavljanje vašeg posla, slobodno nas kontaktirajte.

Podijelite članak: