Društvene mreže: Linkedin

Linkedin je puno više od vašeg životopisa postavljenog online. Ova društvena mreža omogućuje korisnicima stvaranje i održavanje profesionalne mreže, predstavljanje njihove stručnosti i učenje od drugih u njihovoj industriji.

Razmotrimo zašto je Linkedin koristan i kako ga iskoristiti za posao. Za početak, Linkedin za razliku od drugih vodećih društvenih mreža je zajednica profesionalaca u različitim industrijama. Korisnici traže posao, povezuju se s istomišljenicima ili traže nekoga koga bi zaposlili kako bi popunili mjesto u tvrtci.

Ovo postavlja daleko ozbiljniji ton kod vaše aktivnosti na Linkedinu i sadržaju kojeg ćete podijeliti tamo. Linkedin je važan za profesionalce i za tvrtke. Pojedinci koriste Linkedin kako bi podijelili svoje iskustvo i stručnost s drugima. Tvrtke mogu dijeliti relevantne poruke sa svojom publikom na mreži te su u mogućnosti istaknuti svoju radnu kulturu i vrijednosti.

Većina organizacija koristi Linkedin za zapošljavanje talenata pregledavanjem korisničkih profila. Linkedin može pomoći bilo kojoj vrsti poslovnog tržišta da ga predstavi kao atraktivnog poslodavca za potencijalne ljude koji su se prijavili, ali ipak neće sve organizacije pronaći uspjeh u marketingu kod svoje ponude.

Ako vaša tvrtka prodaje deterdžent za pranje rublja i drugu potrošačku robu, Linkedin nije pravo mjesto za vas. Međutim, ako ste fokusirani na poslovanje na poslovnom tržištu i vaš prodajni softver koji bi pomogao maloprodajnim prodavaonicama kod upravljanja radom, Linkedin savršeno odgovora.

Kako bi postigli rezultate za vašu tvrtku na Linkedinu potrebno je razviti smisleni sadržaj profesionalne prirode koji rezonira sa svakom publikom koju pokušavate dosegnuti sa vaše poslovne Linkedin stranice.

Iz marketinške perspektive to bi moglo biti dijeljenje blog postova objašnjavajući kako riješiti zajednički izazov u vašoj industriji. Sadržaj koji će biti namijenjen da postignete svoje ciljeve može biti intervju postojećeg zaposlenika ili dijeljenje članka koji naglašava što vaša tvrtka podržava.

Da biste specifično adresirali svoje ciljeve za zapošljavanje, upotrijebite oglase na mreži kako biste ciljali određene profesionalce na temelju njihovog radnog mjesta, radnog staža, vještina i slično. Kriteriji na Linkedinu koje možete odabrati kod ciljanja ovise o profilu profesionalaca koji nudi informacije o karijeri i trenutačnoj poziciji.

Nemojte zaboraviti iskoristiti doseg vaših sadašnjih zaposlenika na mreži kako biste ispromovirali sadržaj vaše tvrtke, usluge i branda. Pružite obuku, smjernice i ohrabrivanje na najbolji način kako bi vaši zaposlenici podijelili sadržaj tvrtke i novosti sa svojih profila, ali ih nemojte prisiliti na to. Kada bi vaši zaposlenici podijelili poruku tvrtke na Linkedinu to bi moglo značajno povećati vaš doseg na mreži.

U najmanju ruku, Linkedin je jedna od nekoliko društvenih mreža  gdje bi vaša organizacija trebala održavati stranicu tvrtke, čak i ako ne namjeravate koristiti Linkedin kao kanal za marketing.

Vaši zaposlenici na mreži će navesti vašu tvrtku na svojim profilima za poslodavca. Bez obzira na vašu tvrtku ili ciljeve vaše tvrtke, svakako želite da se Linkedin stranica reflektira ispravnim informacijama.

Ako zatrebate bilo kakvu pomoć slobodno nas kontaktirajte.

Podijelite članak: