Dizajn web stranice: 3 fatalne greške koje štete vašem SEO-u

web design

Dizajn web stranice može biti teško za svladati. Naravno, s novim tehnologijama koje nastaju cijelo vrijeme i barijerama ulaska u polje koje se spuštaju svakodnevno, postoji mnogo dobrih web dizajnera koji rade odličan posao. Ali, kada dođe do dizajniranja web stranica koje poboljšavaju konverzije i povećavaju prihod, mnoga poslovanja se još bore.

Vaša web stranica treba izgledati dobro, ali također treba napraviti novac za vas. Mnoga poslovanja se i dalje fokusiraju na estetski apel web stranice, bez da previše razmišljaju kako ta web stranica odgovora u cjelokupnu marketing strategiju.

U pokušaju da povećamo vrijednost estetike naše stranice , vlasnici poslovanja zapravo mogu ometati naše konverzije. Svaka web stranica ima cilj. To može biti stjecanje čitatelja i pretplatnika, prodati proizvode, steći donacije i utjecati na čitatelje da uzmu svoj telefon i naprave poziv.

Mnogi ljudi čine pogreške tijekom faze dizajna i završe sa grebanjem glave i razmišljanjem zašto ne dobivaju konverzije koje žele.

Ove pogreške su često suptilne, ali i štete vašem SEO trudu i stoje na putu tome da se vaša stranica visoko rangira na Google-u. Također, mogu upropastiti korisničko iskustvo i otjerati ljude dalje.

Ako želite povećati broj prometa, potencijalnih korisnika i prodaja koje vaša web stranica prima, trebate izbjegavati ove česte pogreške koje mnoge vaše konkurencije također rade.

Pogledajmo te pogreške.

  1. Ne-responzivan dizajn

Responzivan web dizajn (RWD) je pristup web dizajnu koji radi to da se web stranica prikazuje dobro na različitim uređajima, prozorima i veličinama ekrana.

Illustration by Shephanie Walter

Responzivan web dizajn se često navodi kao najvažnije svojstvo web stranice. Čini web stranicu pristupačnu svima, bez obzira na uređaj koji koriste. Podržavanjem korisnika više uređaja, stvarate odlično korisničko iskustvo za sve vaše posjetitelje i također poboljšavate rangiranje u tražilicama.

Po nekim istraživanjima, web stranice koje nisu mobilno prijateljske su opale prosječnih pet mjesta u rezultatima pretrage.

Ne trebate graditi posvećene mobilno responzivne web stranice, samo se pobrinite da su vaše postojeće stranice optimizirane da budu mobilno prijateljske.

Možete jednostavno ovo provjeriti sa odlaskom ovdje. Ako vaša web stranica nije mobilno prijateljska, postoji nekoliko načina da to napravite. Najlakši način je da instalirate mobilno prijateljsku temu ako imate WordPress web stranicu. Jednostavno provjerite ako je tema mobilno prijateljska (većina visoko kvalitetnih tema je) i možete ići dalje.

  1. Vaša web stranica je spora

Brzina stranice može značajno utjecati na vaše rangiranje.

Google veli da je najbolja praksa kod učitavanja web stranice brzina koja je ispod 3 sekunde. Google je također spomenuo da je prosječno vrijeme da se mobilna landing stranica u potpunosti učita 22 sekunde, što je zapanjujuća količina vremena.

Izvor slike

Poznato je da kupci žele brzo, mobilno-optimizirano šoping iskustvo. Ako je potrebna vječnost da bi se web stranica učitala, napustit će svoju košaricu i nastaviti dalje. Ključno je da razvijete web stranice koje će pružiti brzo i bešavno korisničko iskustvo.

Osim optimiziranja svoje web stranice, morate se pobrinuti za brzinu vašeg web servera također. Čak i ako optimizirate svoju web stranicu za brzinu, ali je vrijeme odgovora vašeg servera visoko, vaša web stranica će i dalje biti spora.

Google jako preporuča da zamijenite vrijeme odgovora vašeg servira na 200 ms ili manje.

Postoji desetine potencijalnih uzroka:

  • Spora aplikacijska logika
  • Spori upiti o bazi podataka
  • Frameworki i knjižnice
  • CPU zaliha resursa
  • Zaliha memorije

Brzi odgovor servera i optimizirane web stranice su must-have ako gledate da povećate brzinu i izvedbu svoje web stranice.

  1. Uključivanje teksta u slike i nedostajeće oznake naslova

Unatoč činjenici da je sadržaj web stranica napravljen iz mnogih formata i razvija se putem videa, tekst je i dalje sadržaj koji je najlakše shvaćen od strane tražilica.

Infografika, podkastovi i webinarsi su odlični za angažiranje vaše publike i pružanje vrijednosti, ali tražilice mogu samo istražiti tekst i HTML elemente vaše web strnice.

Jedna od najčešćih pogrešaka koju mnogi ljudi rade je da stavljaju tekst u svoje slike. Ovo je savršeno u redu kada korisnik gleda u nju, ali puzači ne mogu čitati tekst od slike, zbog toga ovo predstavlja mnogo propuštenih  SEO prilika.

Evo izvoda iz Google-ovih službenih smjernica:

Pokušajte koristiti tekst umjesto slika kako bi prikazali bitna imena, sadržaj ili linkove. Ako morate koristiti slike za tekstualni sadržaj, koristite „alt“ atribute kako bi uključili nekoliko riječi deskriptivnog teksta.

Nemojte zaboraviti upotrebu SEO ključnih riječi na stranici i ako koristite puno slika, označite ih ispravno sa alt oznakama.

Ako koristite WordPress, ovo možete lako napraviti odlaskom na vašu Media Library, odabirom slike i uređivanjem. Jednom kada ste tamo, uredite alt oznake i polja opisa.

Izvor slike

Zaključak

Web dizajneri, SEO specijalisti i kreatori sadržaja trebaju raditi zajedno kako bi stvorili bešavno korisničko iskustvo. Dizajn web stranice ponekad može postati kompliciran, ali ako imate na umu neke stvari koje sam ovdje spomenula, možete izbjeći ogromne pogreške koje će naštetiti vašem SEO-u i zadržati vašu web stranicu od visokog rangiranja na Google-u.

Ako imate bilo kakva pitanja o tome kako dizajnirati vašu web stranicu po zadnjem dizajnu i SEO praksma, kontaktirajte nas još danas i bit će nam drago pomoći vam.

Podijelite članak:

Pretplatite se na naš newsletter