digitalni marketing

Digitalni marketing – kako započeti?

  • 6 min čitanja

Rating

4.2
(38)
Čuli ste o njemu. Možda ste ga koristili bez da ste točno znali što je. Digitalni marketing. Predstavlja li to jednostavno zujavu riječ ili možda postoji nešto više iza toga?

Pitanje koje se vjerojatno pitate je:

Što je digitalni marketing i treba li moj posao primijeniti digitalne marketing kanale?

Nemojte se brinuti ako vam neki izrazi izgledaju zbunjujuće – na prvi pogled izgleda kao da svi imaju drugačiju definiciju o tome što je digitalni marketing i od čega se sastoji.Fundamentalno, odnosi se na primjenjivanje marketinga tehnika i strategija na digitalne kanale.

Evo definicije koju možemo koristiti:
Digitalni marketing je proces pronalaska i povezivanja sa vašim korisnicima kroz digitalne kanale kao što su njihove web stranice, Google tražilica, društvene mreže, e-mail i drugi kanali.
Digitalni marketing je krovni izraz za svu vašu internet marketing aktivnost. Trgovci koji su koristili plakate i slali kataloge kako bi se reklamirali svojim korisnicima, sada pokušavaju rangirati svoju web stranicu u Google tražilici ili kreiranju Facebook oglasa.Stvarnost je da ljudi provode dva puta više vremena online nego prije deset godina.

Medij se promijenio, ali principi su isti (većina njih barem).U ovom članku, objasnit ću vam što je zapravo digitalni marketing, koji su glavni kanali za marketing aktivnosti i kako je digitalni marketing postao kamen temeljac u naporu modernog marketinga.

Kanali digitalnog marketing

Marketing je uvijek bio u vezi povezivanja sa svojom publikom na pravom mjestu u pravo vrijeme. Ove dane to znači doseći do njih na mjestu gdje provode najviše svojeg vremena: na Internetu.




w3webschool


Aktivnosti digitalnog marketinga uzimaju mjesto na mnogim kanalima i pod-kanalima. Opisujući ih sve je izvan dosega ovog članka pa ću se fokusirati na najveće i one najbitnije.

  1. Optimizacija tražilica (SEO)

SEO je proces optimiziranja sadržaja i tehničkog postavljanja web stranice kako bi se povećala vidljivost u rezultatima pretraživanja stranice (SERP). SEO kombinira mnoge tehničke i kreativne elemente kako bi se poboljšalo rangiranje, privukao promet i povećala svjesnost u tražilicama kao što je Google.

Na jedan način, SEO se može smatrati osnovom svih dobrih strategija digitalnog marketinga, pošto se bavi sa poboljšanjem vaše web stranice na mnogo načina – i vaša web stranica je točka početka cijelog vašeg marketinga.

  1. Plaćeno pretraživanje

Plaćeno pretraživanje, također znano kao plaćeno-po-kliku (PPC) oglašavanje, odnosi se na sponzorirane rezultate (oglase) na vrhu ili sredini SERP-a. Drugim riječima, odnosi se na plaćanje za dobro rangiranje na Google-u.

Izraz plaćen-po-kliku se odnosi na činjenicu da oglašivači samo plaćaju za klik koji korisnici naprave, ne svaki put kad se oglas prikaže (iako tehnički, postoji puno modela plaćanja, ali PPC je dominantni model).





highereducatiomarketing.com


PPC je kontekstualno oglašavanje – što znači, oglas se prikaže samo kada osoba pretražuje za određenu ključ riječ. Jedna od uobičajenih vrsta PPC je Google AdWords.

  1. Content marketing

Ova marketing metoda je jedan od standarda modernog digitalnog marketinga, pored SEO-a. Odnosi se na kreaciju i distribuciju korisnog sadržaja kao što su postovi bloga, vodiči, e-knjige, video zapisi i tako dalje, za svrhu generiranja svjesnosti o brandu, privlačenja prometa i stvaranja leadova.

Nuđenje korisnog sadržaja vašoj publici pomaže im da vas vide kao pouzdane i kao izvor informacija koje su vrijedne povjerenja.

  1. Marketing društvenih mreža

Praksa promoviranja vašeg branda na različitim društvenim mrežama kako bi se povećala svjesnost o brandu i angažiranje, privukao promet i generirali novi leadovi za vaš posao.Ljudi danas koriste društvene mreže na različite načine.

Mnogi koriste društvene mreže kako bi otkrili, pretražili i educirali se o brandu. Prije nego što se angažiraju sa organizacijom, bitno je angažirati svoju publiku na društvenim mrežama.




ihaveapc.com

  1. E-mail marketing

Kao što i ime govori, ova metoda uključuje korištenje e-maila za direktno komuniciranje sa svojom publikom.E-mail je ovdje dva desetljeća i ne ide nigdje. I dalje je najbolji način za doseći svoje korisnike direktno i brzo.

  1. Mobilni marketing

Mobilni uređaji su postali sastavni dio naših života i zato trgovci ne mogu ignorirati ovaj kanal. Mobilni marketing je marketing koji uzima mjesto preko mobilnih uređaja kao što su pametni mobiteli, tableti ili PDA-a.Uključuje bilo što od SMS-a do u aplikaciji marketingu.

Izuzetno je bitno za trgovce da razumiju korisničko ponašanje na mobilnim uređajima, pošto se korištenje mobitela povećava svake godine.

Kako započeti sa digitalnim marketingom

Nemojte da vas svi kanali i metode obeshrabre – započeti s digitalnim marketingom je zapravo jako jednostavno.Nadam se da sam objasnila generalnu ideju iza digitalnog marketinga do sada i pokazala da prihvaćanje metoda digitalnog marketinga je odličan način za doseći vašu publiku i porast vašeg posla.

Evo brze liste glavnih prednosti koje možete dobiti ako se odlučite biti digitalni:
  • Doseg pravih ljudi, na pravom mjestu, u pravo vrijeme
  • Dobivanje mjerljivih rezultata
  • Niski troškovi za počinjanje
Pa kako početi?

Prvo, trebate definirati svoje marketing ciljeve (ono što želite postići).

Zatim, trebate izabrati kanal ili kombinaciju kanala (ovisi kako želite doseći svoje korisnike) i na kraju trebate mjeriti svoje rezultate.

Ako napravite sve ove korake ispravno, počet ćete uviđati rezultate jako brzo. Bitno je analizirati što radi, a što ne kako bi se mogli koncentrirati na stvari koje vam daju najbolji povrat na investiciju.

STVORIMO NEŠTO NEVJEROJATNO ZAJEDNO!

Koliko je bio koristan ovaj post?

Kliknite na zvijezdu da biste ga ocijenili!

Prosječna ocjena 4.2 / 5. Vote count: 38

No votes so far! Be the first to rate this post.

Podijelite članak:

PRIJAVITE SE NA NAŠ Newsletter

Preporučeni