Digital Marketing Customer Journey Infografika

Marketing strategija prvi je korak u poboljšanju prepoznatljivosti vaše tvrtke. Ali ponekad nije lako razumjeti što to znači. Zato smo kreirali ovu infografiku za Digital Marketing Customer Journey. Možete vidjeti sve korake koji vode do stvaranja i provedbe marketinške strategije. Nakon toga ćete naći neka često postavljana pitanja na koja smo odgovorili.

Marketing customer journey.pdf

FAQ

Koje bi nam informacije trebali dostaviti klijenti?

Kod izrade marketinške strategije vrlo je rijetko da imamo previše informacija. Vi, kao tvrtka, najbolje ste upoznati sa svojim proizvodima i postojećim korisnicima, što nam je vrlo korisno.

  1. Prvo, potrebni su podaci o općim informacijama o tvrtki, kada je osnovana, koliko zaposlenih ima, koji se proizvodi i usluge prodaju.
  2. Zatim su na potrebne informacije o ciljnoj skupini ili prethodnim korisnicima, tj. demografski podaci, navike potrošača, posebne upute itd.
  3. Željeni ciljevi: vrlo je bitno naglasiti zašto se točno zainteresirani za izradu marketinške strategije. Želite li poboljšati prodaju jednog proizvoda? Želite li povećati svoju online prisutnosti? Želite li poboljšati komunikaciju i feedback s krajnjim korsinikom?
  4. Detaljno definiranje ciljeva ključno je kod izrade svake strategije.
  5. Naposljetku, precizne marketinške informacije: na kojima su online kanalima aktivni kao tvrtka, kakve ste marketinške kampanje provodili,imate li predodžbu o vrstama marketinških kampanja koje želite stvoriti …

Osim toga, možete spomenuti i informacije o vašoj konkurenciji, iako analizu konkurencije provodimo i mi.

2. Kako je se izrađuje ponuda?

Nakon što obavimo sve gore navedene analize trenutnog stanja, izrađuje se ponuda. Sve ove informacije prikupljene su kako bi ponuda bila što bolja za vašu tvrtku.

Budžet u ponudi ovisi o odabranim marketinškim kampanjama.

3. Je li moguće promijeniti ponudu?

Naravno. Nakon što zaprimite ponudu, možemo surađivati ​​kako bismo ju prilagodili tako da su obje strane budu zadovoljne.

4. Što se točno misli pod marketing strategijom?

Marketing strategija sadrži sve marketinške aktivnosti koje se provode za vašu tvrtku. Marketing strategija sastoji se od nekoliko marketinških kampanja.

5. Koje se marketinške kampanje koriste?

To ovisi o tome kakvu tvrtku imate i koju publiku ciljate.

Ovisno o ovome odlučujemo se za jednu ili više od navedenih marketinških kampanja:

  • Content marketing kampanja
  • Social media marketing kampanja
  • SEO kampanja
  • Google oglašavanje
  • Newsletter kampanja
  • Affiliate marketing kampanja
  • Inbound marketing kampanja

6. Koliko dugo traje marketinška kampanja?

Ovisno o tome što je koju kampanju provodimo, koliki je budžet, kakva je ciljna publika i koji su ciljevi.

Kampanja može potrajati 2-3 mjeseca ili čak cijelu godinu.

Ali ne brinite, dobit ćete redovita detaljna izvješća kako biste mogli pratiti sve što radimo.

7. Što se točno podrazumijeva pod “dodatnim izmjenama”?

Kao što je svaka kampanja različita, reakcije ciljane publike mogu biti različiti. Slijedimo rezultate i vidimo što možemo učiniti bolje, te se ta poboljšanja automatski primjenjuju.

8. Kako završava marketing strategija?

Na kraju provodimo detaljnu analizu i izrađujemo izvješće. U ovom krajnjem sažetku možete vidjeti što smo učinili. Također vidite rezultate, koje su ciljeve postignute i što možete nastaviti. Ispravna marketinška strategija ne bi trebala imati kraj.

Podijelite članak:

Pretplatite se na naš newsletter