Četiri načina za distribuiranje sadržaja na društvenim mrežama

Postoje četiri načina za distribuiranje sadržaja putem društvenih medija.  Tradicionalno, poslodavci su se morali brinuti samo o plaćenim i zarađenim medijima, ali s društvenim mrežama došla je prilika za vlastite i dijeljene medije.

Plaćeni mediji su ono što mi poznajemo kao oglašavanje, tradicionalno mjesto u novinama ili časopisu, na radiju, televiziji itd.

Danas, tvrtke troše više novaca online, bilo to s Google-om, Bing-om, društvenim medijskim platformama ili s trećim stranama koje će distribuirati sadržaj u vaše ime. Sponzorirani sadržaj na Linkedln-u, Twitter kartice i Facebook oglasi su sve primjeri plaćenih medija.

Zarađeni mediji ili besplatni mediji, odnose se na publicitet dobiven kroz promotivne napore. To je ono što bismo mogli prepoznati kao odnose s medijima.

Tradicionalno, riječ je o PR-u i novinarima, no danas se u to mogu uključiti online utjecatelji, blogeri i vlogersi. Dobra ideja je povezivanje sa utjecajnim osobama koje imaju moć besplatne promocije i dosega velikog broja ljudi. Jedan od puno primjera takve situacije jest ugovor koji je Michael Jordan potpisao sa Nike-om s kojim se obvezao da nosi njihove tenesice za vrijeme košarkaških utakmica, a da je pritom zaradio milijune dolara.

Vlastiti mediji su vaš vlastiti sadržaj postavljen na vašu vlastitu platformu, npr. vašu web-stranicu.

Ovo je bez argumenata najvažniji medij od svih medija dok je u vašoj kontroli. Nemojte zaboraviti da privlačenje prometa na vašu web stranicu je vjerojatno ključni cilj za vašu aktivnost na društvenim medijima.

I na kraju, dijeljeni medij, odnosi se na dijeljenja koja dobijete od drugih na različitim društvenim medijskim platformama. To bi mogao biti Linkedln, Twitter, Facebook, Instagram, Google+ ili bilo koja druga platforma. Dijeljeni mediji mogu puno pomoći kod pokretanja razgovora. Ovo predstavlja društveno u društvenim mrežama.

Ako zatrebate bilo kakvu pomoć u vezi distribuiranja sadržaja na društvenim mrežama, slobodno nas kontaktirajte.

Podijelite članak: