Autoplay je postao defaultna postavka na YouTubeu

Ako ste česti korisnik YouTubea, a to su gotovo svi internet korisnici u Hrvatskoj, primijetili ste da je YouTube u zadnjih nekoliko dana unio novinu pod nazivom autoplay. Kada završi video koji ste gledali, YouTube će automatski, nakon nekoliko sekundi, pustiti drugi video za koje je njegov algoritam procijenio da je povezan s videom koji ste prethodno gledali. Većina korisnika se slaže da je ova opcija dosta korisna, ja sam također u tom taboru jer YouTube prvenstveno koristim za slušanje muzike dok radim (da i sada kada pišem ovaj članak u pozadini svira lagani house s YouTubea :).

Pretpostavlja se da se je YouTube odlučio za ovaj potez zbog rastućih apetita Facebooka i Twittera vezanih uz video zapise. Također na tržište se stalno pokušavaju probiti i novi igrači za specijaliziranim platformama.

Facebook već neko vrijeme primjenjuje opciju autoplaya što mu je donijelo zavidne statistike o gledanosti video zapisa. Vidjet ćemo kako će opcija autoplaya utjecati na YouTube statistike gledanosti. Moram primijetiti da od kada je YouTube počeo s autoplayom da se više zadržavam na njemu. Modus operandi mi je sljedeći: kroz dan uglavnom slušam radio stranicu Enter Zagreb, kad čujem neku dobru stvar odem na YouTube da bi ju pustio nekoliko puta zaredom. Nakon toga prije sam se vraćao na Enter, međutim sada s opcijom autoplay, YouTube mi servira sličnu muziku pa me to i dalje zadržava na njemu.

Sada se sigurno pitate, ok, ali kakve to ima veze s mojom tvrtkom i kako mi to može pomoći da prodam usluge ili proizvode?
Autoplay opcija ovdje isto dolazi do izražaja, zbog visoke kvalitete video zapisa koje se nalaze na YouTube, korisnici su spremni pričekati da oglas završi da bi dalje mogli gledati video sadržaj. Vama kao oglašivaču to je odlična vijest jer znate da će vaš oglas biti pregledan/preslušan. Korisnik je isto zadovoljan je dobiva kvalitetan sadržaja koji je sada već na razini televizijskog sadržaja i ne smeta da tu i tamo vidi koji oglas. YouTube je također sretan jer je uspio zadovoljiti i korisnike i oglašivače što u prijevodu znači više dolara za njih. Dakle kao što bi Ameri rekli, to je win – win – win situacija.

Oxidian odnedavno u svojoj ponudi ima i video produkciju. Dakle ako trebate kvalitetan video oglas koji bi se prezentirao pred milijunskim auditorijem, ne morate više čekati. Cijena oglašavanje na YouTube je frakcija od cijene koju bi platili kod “klasične” televizije, a o efektivnosti ne trebamo niti govoriti. YouTube je daleko isplativiji. Što čekate? Kontaktirajte nas već danas i pokrenite svoju YouTube kampanju.

Podijelite članak:

Pretplatite se na naš newsletter