analiza web stranice

Analiza web stranice: 5 najboljih načina za uspješnu analizu

  • 6 min čitanja

Rating

Analiza web stranice je korak koji često radimo za naše klijente, a u članku donosimo 5 najboljih načina koji će vam pomoći da uspješno analizirate vašu web stranicu.

Prema našem dosadašnjem iskustvu, prvi dojam je najvažniji. Optimizirajte vašu web stranicu kako bi iskoristili njen puni potencijal. Optimizacija je ključ uspjeha i treba je shvatiti ozbiljno.

Odradili smo mnogo analiza web stranice, a našim klijentima pomažemo da povećaju svoj rast uz pomoć:
  • povećanog broja organskih posjetitelja,
  • smanjenja stope napuštanja web stranice, odnosno bounce rate-a,
  • angažmana većih korisnika na web stranici,
  • boljeg korisničkog iskustva na uređajima s različitim veličinama zaslona i
  • bolje stope konverzije. 
Pratimo ponašanje postojećih korisnika i vršimo analizu istoga s izvedbom web stranice. Tijekom ovog procesa koristimo najnoviju tehnologiju praćenja koja konfigurira heatmape na svakoj stranici na temelju klikova korisnika, te prati njihovo ponašanje na različitim stranicama. 

Zašto je važna analiza web stranice?

Ukratko - bez analize web stranice ne znate što trebate poboljšati. Vaša web stranica je alat za postizanje vaših poslovnih ciljeva i trebala bi djelovati u skladu sa svojom svrhom.

Na vašoj web stranici možete ostvariti sljedeće poslovne ciljeve:
  • povećati svjesnost o brandu
  • generirati potencijalne klijente
  • povećati prodaju
  • razviti vodstvo
…i tako dalje.

Neovisno o vašim ciljevima, vaša web stranica bi se trebala fokusirati na potrebe vaših korisnika. Mnogi dijelovi web stranice utječu na ukupnu učinkovitost web stranice.

Sve od
  • backend do frontend programiranje,
  • SEO-a,
  • vizualnog dizajna,
  • UX dizajna i
  • iskoristivosti
utječe na način na koji posjetitelji percipiraju vašu web stranicu. Ako se posjetiteljima ne sviđa neki dio vaše web stranice, možete ih izgubiti zauvijek.

Različite metode analize web stranice vam mogu pomoći da odredite koji točno dio vaše web stranice ne funkcionira optimalno i da taj dio popravite. U nastavku donosimo 5 načina na koje možete analizirati vašu web stranicu. 

5 načina za uspješnu Analizu web stranice

1. Google test brzine



analiza web stranice


Google test brzine je jedan od najjednostavnijih testova koji možete provesti kako bi analizirali web stranicu. Ujedno je i najvažniji. Brzina učitavanja stranice je jedan od ključnih faktora učinkovitosti web stranice.

Zapitajte se: koliko ste puta napustili web stranicu kojoj je trebalo "100 godina" da se učita? Vjerojatno bezbroj.

Za provedbu ove analize, kliknite na Google test brzine i unesite svoj URL. Google će ocijeniti brzinu vaše web stranice i preporučiti vam način na koji je možete povećati.

2. Analiza web stranice na mobilnim uređajima

Budući da velik broj korisnika surfa internetom na svojim mobilnim uređajima, jako je važno da imate web stranicu koja je optimizirana za mobitele. Za provedbu ove analize, možete posjetiti ovaj testni link od Google-a i unijeti svoj URL.


analiza web stranice


3. Google shema i analiza sitemape

Ako vaša web stranica nije indeksirana od strane Google-a, neće biti vidljiva u rezultatima pretraživanja. Većina web stranica se indeksira jako brzo nakon objave nekog sadržaja. No, uvijek je dobra ideja da manualno predate svoju sitemapu Googleu, te se na taj način pobrinete za brže i bolje pretraživanje vaše web stranice. 

Sitemapa je datoteka u kojoj možete navesti svoje web stranice kako bi informirali Google i ostale tražilice o organizaciji sadržaja vaše stranice. Web alat za indeksiranje pretraživača kao što je Googlebot će pročitati datoteku radi inteligentnijeg indeksiranja vaše stranice.


analiza web stranice


Za početak trebate URL sitemape vaše stranice. Možete koristiti web stranicu kao XML-Sitemaps.com kako bi kreirali svoju sitemapu. Jednostavno unesite svoj URL u alat. Nakon toga, učitajte sitemapu u Google Search Console-u i gotovi ste!

4. Similar web

Similar Web je tvrtka za Data Mining i analizu web stranica koja pruža vrlo detaljne informacije o različitim web lokacijama, kao i sveobuhvatan pregled marketing strategija web stranice.

Softver to radi pomoću podataka koji proizlaze iz četiri glavna izvora:
  • skupine web surfera od milijun anonimnih korisnika opremljenih portfoliem aplikacija, dodataka preglednika, desktop ekstenzija i softverom
  • globalnih i lokalnih ISP-ova
  • web prometa koji se mjeri izravno iz skupa za učenje odabranih web stranica i aplikacija namijenjenih za specijalizirane algoritme procjene
  • kolonija web alata za indeksiranje koji skeniraju cijeli web i trgovine aplikacija.

5. Upotrijebite Ahrefs kako bi razumijeli promet i demografiju

Ahrefs nam omogućuje da u stvarnom vremenu imamo uvid u način funkcioniranja SEO-a vaše web stranice, te da prikupljene podatke usporedimo s bilo kojim konkurentom i analiziramo napredak. 

Uz pomoć Ahrefsa možemo pratiti sve ciljane pozicije ključnih riječi na različitim stranicama rezultata web pretraživača, uključujući Google.
 

analiza web stranice


Ovaj alat igra važnu ulogu u definiranju budućih SEO strategija. 

Zaključak

Analiza web stranice je izuzezno važna pa bi je trebali provoditi što je češće moguće. Analiza vam omogućuje da uvidite koja poboljšanja možete odraditi na vašoj web stranici da bi ona bila što uspješnija i u potpunosti prilagođena za vaše posjetitelje. 

Potrudite se spriječiti nezadovoljne posjetitelje da napuste vašu web stranicu. 

Ako trebate pomoć u stručnoj analizi vaše web stranice, kontaktirajte nas još danas.

STVORIMO NEŠTO NEVJEROJATNO ZAJEDNO!

Koliko je ovaj post bio koristan?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Broj glasova:

Podijelite članak:

PRIJAVITE SE NA NAŠ Newsletter

Preporučeni