5 načina za uspješnu analizu web stranice

analiza web stranice

Ako želite uspjeti u modernom poslovanju trebate imati optimiziranu web stranicu. Vaša web stranica je uobičajeno prva stvar koju Vaši korisnici vide. Ako ne pronađu informacije koje žele ili nedostaje dizajna na web stranici, ljudi će otići. Kako bi vidjeli je li Vaša web stranica optimizirana i kakva joj je izvedba u usporedbi sa sličnim web stranicama, trebate obaviti analizu web stranice.

Istraživanje pokazuje da imate oko 6-8 sekundi kako bi uhvatili pažnju posjetitelja. Ako ne uspijete, oni će otići.

Prvi dojmovi su bitni, a još više u digitalnom svijetu, gdje postoji stotine web stranica, Facebook objava i YouTube videa koji se natječu zbog ograničene pozornosti korisnika.

Zašto je analiza web stranice bitna?

Ukratko – bez analize ne znate što treba poboljšati.

Vaša web stranica mora imati nekakvu svrhu, trebala bi biti korištena kao alat za postizanje poslovnih ciljeva. Poslovni ciljevi koje možete ostvariti sa svojom web stranicom:

  • povećati svjesnost o brandu
  • generiranje potencijalnih klijenata
  • povećati prodaju
  • razviti vodstvo

…i tako dalje. Bez obzira na Vaš cilj(eve), Vaša web stranica bi se trebala fokusirati na potrebe Vaših korisnika.

Postoje mnogi dijelovi web stranice koji pridonose ukupnoj učinkovitosti web stranice. Sve od backend do frontend kodiranja, SEO-a, vizualnog dizajna, UX dizajna i iskoristivosti utječe na to kako posjetitelji percipiraju Vašu web stranicu.

Sa različitim metodama analize web stranice, možete odrediti koji dio Vaše web stranice ne funkcionira optimalno i možete ga popraviti.

Pogledajmo 5 načina na koje možete analizirati svoju web stranicu.

5 načina za izvedbu analize web stranice

1. Google test brzine

Ovo je jedan od najjednostavnijih testova koje možete provesti na svojoj web stranici. To je također i najvažnije.

Brzina učitavanja stranice je jedan od ključnih faktora efektivnosti web stranice. Samo se upitajte: koliko puta ste otišli sa web stranice kojoj je trebala vječnost da se učita?

Za provedbu ove analize, kliknite ovdje i unesite svoj URL. Google će ocjeniti brzinu Vaše web stranice i daati Vam preporuke kako ju možete poboljšati.

2. Anliza korištenja stranice na mobilnim uređajima

Pošto mnogo korisnika surfa internetom na svojim mobilnim uređajima, jako je bitno da imate web stranicu koja je optimizirana za mobitele.

Za provedbu analize takve vrste, možete ići na ovaj testni link od Google-a i unesti svoj URL.

3. Google shema i analiza sitemape

Ako Vaša web stranica nije indeksirana sa Google-om, neće se pojavljivati u rezultatima pretraživanja. Većina web stranice se indeksira jako brzo nakon objavljivanja nešto sadržaja. Kako god, uvijek je dobra ideja da manualno predate svoju sitemapu Googleu, kako bi se pobrinuli da se Vaša web stranica bolje i brže pretražuje.

Sitemapa je datoteka gdje možete navesti svoje web stranice kako bi Google i ostale tražilice informirali o organizaciji sadržaja Vaše stranice. Web alat za indeksiranje pretraživača kao što je Googlebot pročita datoteku radi inteligentnijeg indeksiranja Vaše stranice.

Prvo, trebate URL sitemape Vaše stranice. Možete koristiti web stranice kao XML-Sitemaps.com kako bi kreirali svoju sitemapu (jednostavno unesite svoj URL u alat).

Nakon toga, učitajte sitemapu u Google Search Consoleu i gotovi ste!

4. Similar web

Similar Web je tvrtka za Data Mining i analizu web stranica koja pruža vrlo detaljne informacije o različitim web lokacijama i sveobuhvatan pregled strategije marketinga web stranice.

Softver to čini pomoću podataka izvađenih iz četiri glavna izvora:

  • skupina web surfera od milijun anonimnih korisnika opremljenih sa portofoliem aplikacija, dodataka preglednicima, desktop ekstenzija i softvera
  • globalni i lokalni ISP-ovi
  • web promet izravno mjeren iz skupa za učenje odabranih web stranica i aplikacija namijenjenih za specijalizirane algoritme procjene
  • kolonija web alata za indeksiranje koji skeniraju cijeli web i trgovine aplikacija.

5. Upotrijebite Alexu za razumijevanje prometa i demografije

Alexa je jedan od najstarijih alata za web analitiku, ali je još uvijek velika mogućnost konkurentne analize za brandove s ograničenim proračunima.

Alexa rangira stranice zasnovane prvenstveno na praćenju uzorka internetskog prometa, uglavnom korisnicima svoje alatne trake za Internet Explorer, Firefox i Google Chrome web preglednike. Alatna traka Alexe uključuje blokadu skočnih prozora, okvir za pretraživanje, linkove na Amazon.com i Alexa početnu stranicu te Alexa rangiranje stranice koju korisnik posjećuje.

Također omogućuje korisnicima da rangiraju stranicu i pregledaju veze na vanjske, relevantne stranice.

Zaključak

Analiza web stranice je ključna aktivnost koju trebate provoditi regularno. Omogućuje Vam bolje razumijevanje o tome koja poboljšanja morate napraviti na svojoj web stranici kako bi bila bolja za Vaše posjetitelje.

Ako trebate pomoć sa izvedbom analize web stranice, kontaktirajte nas danas za besplatno konzultiranje.

Podijelite članak: