analiza web stranice customer journey infografika

analiza web stranice

Analiza web stranice prvi je korak u redizajniranju ili optimizaciji web stranice. Kako bismo lakše razjasnili što se time podrazumijeva, izradili smo ovu infografiku koja prikazuje customer journey kod analize web stranice. Također možete pronaći često postavljana pitanja na koja smo odgovorili.

analiza webstranice.pdf

FAQ

1.Što je analiza web stranice?

Analiza web stranice određuje je li vaša web stranica optimizirana kako bi ispunila vaše ciljeve ili ne i kako možete poboljšati njenu izvedbu. To je potpuna analiza svega što utječe na vidljivost i pozicioniranje vaše web stranice u tražilicama.

2. Što se točno analizira?

Provjeravamo vašu web stranicu za moguće pogreške u SEO-u ili propuštene prilike.
Analiziramo tehničku stranu vaše web stranice i analizu kvalitete sadržaja.

3. Što dobivate analizom web stranica?

Možete procijeniti koliko dobro vaša web stranica funkcionira u smislu generiranja i konverzije leadova. Možete uočiti propuštene prilike za pretvaranje posjetitelja u nove kupce i ostvarenja većeg broja konverzija. Analizirat ćemo sve aspekte vaše web stranice i predložiti poboljšanja za bolje pozicioniranje, bolje konverzije i veći promet.

4. Kako izgleda analiza web stranica?

Analiza web mjesta može se obaviti u dva dijela, prije i nakon što je stranica puštena online.

5. Što treba provjeriti prije objavljivanja stranice?

U nastavku slijedi popis obaveznih elemenata za provjeriti nakon izrade web stranice:
Google Analytics – provjeravamo je li Google Analytics ispravno konfiguriran za vašu web stranicu. Više o Googleovoj analitici možete saznati u ovom članku.
Google Search Console – provjeravamo je li postavljen Google Search Consolea i je li povezana s Google Analytics.
Schema.org – provjeravamo je li vaš sadržaj definiran Schemaovim podacima o mikro-podatcima
Favicon – provjeravamo je li ispravan favicon postavljena za vašu web stranicu, ako to nije ispravno prikazano, provjerite prenesene veličine favicon
Formulari – provjeravamo jesu li svi formulari na vašoj web stranici ispravni i provjerite šalju li se ispunjeni formulari na točnu mail adresu
Language code -provjeravamo je language code pravilno postavljen
Stranica 404 – provjeravamo prikazuje li se točno 404 stranica
Vrijeme učitavanja web stranice – testiramo brzinu učitavanja vaše web stranice, stranice s usporenim učitavanjem štete iskustvu korisnika i SEO-u
RSS – Provjerite radi li vaš RSS ispravno
Traka za pretraživanje – Ako vaša web stranica koristi traku za pretraživanje, provjerite radi li ispravno
Provjera teksta – provjeravamo jesu li upotrebljena veličina i stil fonta isti na svim stranicama
Kompatibilnost s društvenim mrežama – provjeravamo je li sadržaj kompatibilan za dijeljenje na društvenim mrežama, te u kojem obliku se tamo prikazuje
Kompatibilnost s uređajima – provjeravamo izvedbu web stranice na različitim uređajima
Kompatibilnost s web preglednicima – provjeravamo izvedbu web stranice na različitim web preglednicima

6. Što biste trebali provjeriti nakon objavljivanja web stranice?

Kao što je već spomenuto, analiza se sastoji od 4 faze:

  • tehničke faze,
  • SEO faze,
  • UX faze
  • i conversion faze.

7. Od čeg se sastoji tehnička faza?

Tehnička faza je proširenje testova koje ste obavili prije objavljivanja web stranice. Svi nabrojanji testovi bi trebali biti učinjeni ponovno nakon što je web stranica uživo i trebali biste testirati ove dvije stvari:

Registrirani korisnici – testiranje ako se korisnici mogu lako registrirati i prijaviti na vašu web stranicu
Omogućivanje komentara – provjerite funkcionira li komentar ispravno

8.Od čeg se sastoji SEO faza?

Neki važni elementi svaki dobar SEO check mora sadržavati:

Analiza strukture URL-a – URL-ovi web stranice moraju biti jedinstveni i jasni: www.example.com/title je dobro strukturiran dok www.example / p = 312 nije
Analiza tagova naslova – tagovi naslova moraju biti jedinstveni i sadržavati ciljane ključne riječi
Analiza H1 oznaka – stranice trebaju upotrebljavati H1 oznaku za naslove i sadržavati ciljane ključne riječi
Analiza meta opisa – ovaj tekst se prikazuje kod pretraživanja stranice na web pregledniku, ispod linkova samo web stranice,a trebao bi služiti kao kratak opis sadržaja stranice
Nazivi slika i alt teksta – nazivi slika i alt tekst bi trebali opisati sliku i uključivati ciljane ključne riječi
Provjera Google Sitemapa – Google sitemap trebao bi biti postavljen tako da Google može lakše razumjeti vašu web stranicu i njen sadržaj
Provjera strukture mikropodataka – informacije o stranici trebaju se definirati pomoću programa Schema.org radi boljeg razumijevanja informacija

9. Što je UX faza?

Osnovno testiranje user experienca obuhvaća praćenje customer journeya na landing pageu do ostvarenja konverzije. Ovo je najbolji način za razumijevanje ponašanja vaših korisnika
Ovdje AB Testiranje može biti vrlo korisno. Pomoću AB Test možete pratiti izvedbe različitih verzija ​​stranice.

10. Od čeg se sastoji Conversion faza?

Cilj ovog testa je olakšavanje i ubrzavanje ostvarenja konverzija kod vaših posjetitelja.
Pratimo rezultate konverzija kako bismo utvrditi koliko posjetitelja ostvaruje konverzije, koje su stranice najposjećenije, koliko stranica u prosjeku posjeti jedan korisnik, itd. To će vam dati dobar pregled onoga što treba prilagoditi za postizanje boljih rezultata konverzije.

Podijelite članak:

Pretplatite se na naš newsletter