Analiza baze podataka i uvid u klijente

Analiza baze podataka i uvid u klijente zahtijeva od nas transformiranje neobrađenih podataka u smislene uvide koji nam mogu pomoći kod poduzimanja akcije.

Kada postavimo određena pravila i okidače na moćnim platformama za upravljanje podacima, te se radnje mogu poduzeti u stvarnom vremenu.

Na sljedećoj slici možemo vidjeti samo hrpu neobrađenih podataka.

Raw data – Lynda.com

Pitanje je, što možete učiniti s njima? Kako možete upravljati s njima da postanu značajniji? Nakon analize baze podataka, pomoću alata za vizualizaciju kao što je Tableau, možete stvoriti profile kupaca kako biste stavili stvari u perspektivu.

Ovi uvidi nam zatim mogu pomoći da segmentiramo korisnike na toliko različitih načina. Na primjer, psihografsko profiliranje koje se temelji na određenim ponašanjima korisnika, često ne na našoj vlastitoj web stranici nego na temelju partnerskih podataka sa društvenim web stranicama trećih strana.

Ovo mogu biti odlični pokazatelji gdje se kupac upućuje tijekom kupnje u mjeri u kojoj možemo čak upotrijebiti te podatke kako bismo isplanirali razinu zaliha i zahtjeve za osobljem.

Zato, kao što ste vjerojatno već i svjesni, možemo reći da je marketing postao podatak koji se uvijek pokreće. Pogodnije bi bilo reći da je marketing počeo upravljati uvidima.

Pitajte se, što možete učiniti kako biste podatke pretvorili u vrijedne uvide u vašem poslovanju, a ukoliko zatrebate pomoć slobodno nas kontaktirajte!

 

Podijelite članak: