Features
- Web skrojen prema mjeri korisnika koja komunicira prema "decision makerima" - u ovom slučaju, djeci osoba kojima je potrebna skrb kod kuće
- Dizajn koristi boje koje se asociraju sa smirenošću
- Veličina fonta je prilagođena starijim osobama
- Stranica je optimizirana za bolju vidljivost na Google tražilici
Naslovna
Ovo je klasični primjer manjeg klijenta od kojeg nikakva napredna funkcionalnost nije potrebna, već im je potrebna web stranica usmjerena na konverzije. Web stranica je također optimizirana za tražilice kao što je Google.
Za istog klijenta, razvili smo ERP koji kompleksne procese poslovanja zdravstvenih tvrtki pojednostavljuje za svakodnevnu upotrebu.
Akut Medica
Case study


Naslovna
Ovo je klasični primjer manjeg klijenta od kojeg nikakva napredna funkcionalnost nije potrebna, već im je potrebna web stranica usmjerena na konverzije. Web stranica je također optimizirana za tražilice kao što je Google.
Za istog klijenta, razvili smo ERP koji kompleksne procese poslovanja zdravstvenih tvrtki pojednostavljuje za svakodnevnu upotrebu.

Vizualni identitet – Rebranding
Kod pripreme za izradu web stranice Akut Medice, napravljen je i kompletan rebranding.
Taj proces uključio je dizajn logotipa, poslovne kartice, flyere, memorandume i račune.

Vizualni identitet – logo
Nakon istraživanja u pogledu pripreme za novi logotip, zaključeno je da je Akut Medica brand uglavnom prepoznat kroz njenog vlasnika.
Zbog toga novi logotip prezentira vlasnika, naravno u kombinaciji sa zaposlenicima koji su prepoznati po svom radu sa srcem.

Vizualni identitet – poslovne kartice
Poslovne kartice kreirane su tako da odgovaraju novom identitetu i novim bojama (zelena i plava). Akut Medica prenaša prirodu, rast i ozdravljenje (zelena) ali i lojalnost, mudrost i inteligenciju (plava).