
Ovo je klasični primjer manjeg klijenta od kojeg nikakva napredna funkcionalnost nije potrebna, već im je potrebna web stranica usmjerena na konverzije. Web stranica je također optimizirana za tražilice kao što je Google. Za istog klijenta, razvili smo ERP koji kompleksne procese poslovanja zdravstvenih tvrtki pojednostavljuje za svakodnevnu upotrebu.
Kod pripreme za izradu web stranice Akut Medice, napravljen je i kompletan rebranding.
Taj proces uključio je dizajn logotipa, poslovne kartice, flyere, memorandume i račune.
Nakon istraživanja u pogledu pripreme za novi logotip, zaključeno je da je Akut Medica brand uglavnom prepoznat kroz njenog vlasnika. Zbog toga novi logotip prezentira vlasnika, naravno u kombinaciji sa zaposlenicima koji su prepoznati po svom radu sa srcem.
Poslovne kartice kreirane su tako da odgovaraju novom identitetu i novim bojama (zelena i plava). Akut Medica prenaša prirodu, rast i ozdravljenje (zelena) ali i lojalnost, mudrost i inteligenciju (plava).