UPOZNAJTE SE SA OXIPROCESOM

Faze OxiProcesa sa kratkim objašnjenjem

Razvijen i unaprijed definiran OxiProces omogućuje nam brzu izradu vašeg projekta zadržavajući pri tome visoku kvalitetu izrade. Na kraju svake faze rade se audit prema unaprijed definiram točkama. Nakon što se zadovolje svi uvjeti audita, projekt može napredovati u slijedeću fazu.

1.

Istraživanje

Istraživanje uključuje analizu vaše tvrtke, koji su joj ciljevi i sve informacije koje se odnose na njezinu prisutnost u digitalnom svijetu (ako već posjedujete web stranicu). Istražujemo vaš digitalni otisak i temeljito istraživanje vaših korisnika. Studija nam daje detaljan uvid u vaše poslovanje i korisnike. Da bismo mogli prodavati vaše usluge i proizvode moramo upoznati vašu tvrtku do najmanjih detalja.

2.

PLANIRANJE

Kada završimo s istraživanjem tada definiramo vaše ciljeve za ostvarenje vaše digitalnog projekta i počnemo s planiranjem za ostvarenje definiranih ciljeva. Kod planiranja naše veliko iskustvo dolazi do izražaja, jer bez obzira koliko velike ciljeve imali, mi uvijek imamo rješenja kojim ćete ostvariti sve svoje ciljeve. Plan podijelimo na manje dijelove tako da uvijek točno znate gdje se trenutačno nalazimo i koliko još posla ima do kraja projekta.

3.

Dizajn

Web dizajn započinje izradom brandobarda koji vizualizira budući smjer u kojem će se raditi dizajn. Svrha brandboarda je vjerno prenošenje esencije vaše tvrtke u dizajn na način koji će korisnicima odmah biti jasan i prepoznatljiv. Na brandboardu radimo iteracije sve dok niste zadovoljni sa svim elementima dizajna.

4.

Programiranje

Bez obzira na tehnologije koje preferiramo naš stav je da programiranje uvijek radimo u tehnologijama koje su najbolje za konkretni projekt. Na taj način uvijek dobijete maksimalno optimizirani projekt koji je u skladu s vašim ciljevima i željama. Kod programiranja implementiramo najnovije tehnike kao što je agilno programiranje i metodologije poput atomskog dizajna.

5.

ANALIZIRANJE I PRILAGODBA

Analiza posjetitelja stranice je iznimno bitna da bismo se što bolje upoznali s time što posjetitelji rade na stranici, koliko dugo čitaju pojedini tekst i na kojim stranicama napuštaju vašu stranicu. Današnji alati za web analitiku su zbilja moćni i svakako ih treba maksimalno iskoristiti da biste bili što bolje upoznati sa svim relevantnim informacijama koje su vam potrebne za donošenje odluka kod ulaganja u marketing kampanje.

VRH